11 Reacties
5 jaar geleden
Cybex is echt een kwalitatief goed merk, wat mij betreft qua materiaal niet te vergelijken met Mutsy. Cybex is meer van hetzelfde kaliber als Bugaboo. Ben heel tevreden met de mijne, is na 2,5 jaar nog in perfecte staat! Zowel onderstel als banden en de stof.
5 jaar geleden
Reactie op Joy321
Is een cybex makkelijk en compact in te klappen ? Heb nmlk veel gelezen dat ...
Ik vind 'm heel makkelijk in te klappen. Heb zelf geen Mutsy dus moeilijk om dat 1 op 1 te vergelijken. Ligt ook aan 't model, lijkt me. Vond alle modellen van Cybex bij 't testen wel echt veel beter rijden dan bijv. een Mutsy.
5 jaar geleden
Wij gaan de cybex priam kopen. Mijn vriend is verlamd aan een arm en er zijn weinig wagens die je met 1 hand kan inklappen. Verder rijdt ie heel soepel en dat is fijn omdat wij in een stadse omgeving wonen
5 jaar geleden
Ik heb ook de Cybex Priam, vind hem heel soepel en makkelijk in te klappen. Kan helaas niet vergelijken want ken de andere kinderwagens niet. Vind hem wel mooier dan andere wagens, maar dat is natuurlijk persoonlijk
5 jaar geleden
Reactie op Mommy2B-
Ik twijfel tussen de cybex en joolz day +. Waarom zijn jullie voor de cybex ...
Wij gaan vanmiddag kijken naar de joolz day + , heb de filmpjes gezien hoe hij inklapbaar is en wij zijn weg van het design. In hoogte verstelbaar, fijn voor ons lange mensen.. Ook past met de day 3/+ adapters onze cybex autostoel erop! Nu nog maar hopen dat die lekker rijd en in het echt ook zo goed bevalt!
Cybex priam vind ik zelf ook een mooie wagen maar mijn vriend vind hem iets te vrouwelijk met het rose gold
5 jaar geleden
Wij hebben alles van cybex gekocht de e-priam onderstel met kinderzit, bak, autostoeltje, 360 draaionderstel voor in de auto. De onderstel vind ik superfijn rijden en het autostoeltje kun je naar de zijkant draaien zodat je de kleine er makkelijk uit kan pakken
5 jaar geleden
Reactie op waterlelie1996
Wij gaan vanmiddag kijken naar de joolz day + , heb de filmpjes gezien hoe ...
Je hebt toch gewoon verschillende versies? Ik heb hem helemaal zwart en je hebt hem ook met zilver.