29 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon even je verloskundige bellen, zij kan je eventueel in overleg met je juist iets voorschrijven ☺️

5 jaar geleden

In overleg met je huisarts had daar moeten staan 😅 Ik gebruik zelf Emesafene.

5 jaar geleden

Ik heb hiervoor Antimetil gekregen van mijn dokter en dit helpt echt wel goed. Veel succes☺️

5 jaar geleden

Emasefene gekregen van huisarts. Geweldig spul!

5 jaar geleden

Ik heb eerst suprimal gekregen dat werkte een dag of 4, daarna emesafene die bleef ongeveer een weekje werken, en nu gebruik ik metoclopramide en dit werkt voor mij tot nu toe het beste! Alleen mag ik dit maar 5 dagen gebruiken..

5 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Ik heb eerst suprimal gekregen dat werkte een dag of 4, daarna emesafene di ...
Ik gaf trouwens rond de 20 keer op een dag over, en nu met deze medicatie niks😮 Bij emesafene gaf ik rond de 5x per dag over, dus wel aanzienlijk minder maar het hielp niet compleet

5 jaar geleden

Emesefane werkte bij mij redelijk goed. Niet 100% maar het maakte het wel dragelijk! Kon alleen via de huisarts.

5 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Ik gaf trouwens rond de 20 keer op een dag over, en nu met deze medicatie n ...
Hoe gaat het nu met je? Is het al wat beter?

5 jaar geleden

Ik heb primeran! Werkt super

5 jaar geleden

Reactie op Kloffie

Hoe gaat het nu met je? Is het al wat beter?
Ik voel me sinds 2 dagen niet meer misselijk dus kan gelukkig weer wat eten en drinken! Dat geeft natuurlijk gelijk een goed gevoel. Wel 0,0 kracht nog en -10KG, dus duimen dat ik mij nu goed blijf voelen en weer goed aan kan sterken!

5 jaar geleden

Je hebt een aantal opties: -Seabands: bandjes voor om je polsen die druk uitoefenen, waardoor minder snel misselijk -Gember: vers, thee, in de vorm van pillen (Antimetil). -Supramil/meclozine: tabletten tegen misselijkheid bij zwangerschap en reisziekte. -Emasefene: tegen misselijkheid en braken. -Metclopramide/primperan: tegen misselijkheid en braken, mag max 5 dagen worden gebruikt. De eerste 3 dingen kun je zelf bij de drogist halen. Ik heb ze alle 3. Combinatie van gember en Suprimal heeft bij mij het braken en kokhalzen gestopt. De laatste 2 middelen zijn alleen op recept en gaan via de huisarts.

5 jaar geleden

Volgens mij is dat heel persoonlijk, ik blijf ondanks veel medicijnen veel overgeven. Anderen hebben wel veel baat bij primperan en emesafene, ik zou met je huisarts overleggen en dan duimen voor je dat het helpt!!

5 jaar geleden

Ik zweer bij navalit, werkt echt super!

5 jaar geleden

Reactie op Eef93

Volgens mij is dat heel persoonlijk, ik blijf ondanks veel medicijnen veel ...
Ik heb emasefene geslikt nu andere maar niks helpt, blijf heel de dag misselijk en kokhalzen is zo vermoeiend ben echt helemaal op ervan.

5 jaar geleden

Navalit, speciaal ontwikkeld voor de zwangerschap en 100% veilig volgens mijn gynaecoloog!

5 jaar geleden

Emesafene hielp bij mij grotendeels. Was alleen niet blij met de rekening die net binnen kwam na een aantal weken!! 😖 Maar goed liever dat dan zo misselijk. Het heeft me door de ergste weken heen geholpen.

5 jaar geleden

Ik slik nu bijna 2 weken emesafene. Nadeel vind ik wel dat je er zo suf/slaperig van blijft. Ik kan er in elk geval niet mee aan het werk helaas.

5 jaar geleden

Reactie op Landelijkleven

Ik slik nu bijna 2 weken emesafene. Nadeel vind ik wel dat je er zo suf/sla ...
Na twee weken nog steeds? Meestal hoort dat namelijk wel na een paar dagen over te gaan. Anders even overleggen met je huisarts.

5 jaar geleden

Ik heb vandaag supramil gekocht. Bij drogist te krijgen.

5 jaar geleden

Navalit helpt hier goed!