8 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar na mijn eerste zwangerschap! Je baarmoeder is waarschijnlijk flink aan het groeien. Er groeit een mensje in je, dat is niet niks馃槉

5 jaar geleden

Ik voel net hetzelfde! Blijkbaar inderdaad de darmen die plaats moeten zoeken omdat de baarmoeder groeit. Raar gevoel maar is dus zeer normaal. Ik ben nu 7weken. Moet 8 januari op eerste echo 馃槏

5 jaar geleden

Precies hetzelfde ik ben 6+3 en heb de hele dag krampjes en buikpijn en een wee茂g gevoel. Denk dat het mijn darmen zijn maar ik begrijp je angst die heb ik ook.

5 jaar geleden

Herkenbaar! Heb er ook al echt een paar dagen flink last van. Ook soms een trekkend gevoel.... ik heb maar zoiets zolang ik geen bloed heb dan is het goed en geen erge buikpijn...

5 jaar geleden

Heel herkenbaar helaas. Ben nu ook 8 weken zwanger. En heb denk ik al anderhalf week continu buikpijn/kramp heb. Gister intake gehad en even nagevraagd. Dit is mijn tweede zwangerschap en ze zei dat dan je baarmoeder sneller groeit door de hormonen en dat pijn kan geven. Maar erg vervelend. Het enige wat bij mij een beetje helpt is een kruikje

5 jaar geleden

Herkenbaar .. sinds vandaag steeds krampen en voelt inderdaad als ongesteldheid pijn.. ook steeds bang voor een miskraam..

5 jaar geleden

Ik ook exact t zelfde! Loop al de hele dag met een kruik.. Ook als ik hoest of nies echt pojn! Mn rug doet ook vrolijk mee! Ik mag morgen een echo gaan maken om mezelf gerust te stellen, wellicht bel ik m af nu ik lees dat jullie t ook allemaal hebben, ik ben momenteel bijna 9 wkn

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Maar vandaag echo gehad en er was een kloppend hartje te zien, dus maak me niet druk! Vandaag precies 8 weken volgens de vk 馃槉