61 Reacties
4 jaar geleden
Hoi Suda!
We zitten denk ik in hetzelfde schuitje. Vandaag hier 40+1 met een lijst van kwaaltjes waar je u tegen zegt. Vandaag had ik controle bij de vk en alles was nog goed.
Ik wil de bevalling zo natuurijk mogelijk. Ze hebben het over strippen gehad, die staat bij mij as maandag gepland. Alleen het idee/gevoel van strippen lijkt me niet heel fijn en vroeg ik of er evt nog meer te doen viel.
As donderdag heb ik zodoende een afspraak met de voetreflexoloog dat zou de bevalling ook kunnen opwekken. Eigenlijk wilde ik naar de acupuncturist maar die waren met vakantie tot en met 22 augustus dus helaas voor mij.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
4 jaar geleden
Reactie op AmandineM
Ik heb gisteren pittig gegeten en opeens is het begonnen vannacht met de we ...
Oh, ik ben van hindoestaanse afkomst. Bij deze zwangerschap eet ik alleen maar peper bij mijn eten omdat het anders niet smaakt😫 die tip valt helaas weg voor mij.
Maar voor jou... wat fijn, hoop dat je je kleine pracht snel in je armen mag vast houden! Succes, zet em op. Je kan het hihi😘
4 jaar geleden
Reactie op FanJo
Hoi Suda!
We zitten denk ik in hetzelfde schuitje. Vandaag hier 40+1 met e ...
Hoi Fanjo, nou je hebt het iig verder dan mij gehaald. Ik ben nu 37+2. Is voor mij al een mijlpaal aangezien mijn zoontje met 34 weken geboren was. Ben al hartstikke trots op mezelf haha. Maar dat had ze idd ook tegen mij gezegd. Vanwege bekkenklachten kan ik niet lopen, rijden, zitten, liggen etc dus het is voor mij heel moeilijk om naar buiten te gaan. Fysio komt ook aan huis. Laat me even weten hoe het bij jou uitpakt! Hoop dat het je gaat helpen!!
@kimberley1012,
Sex is echt een no go voor mij nu hahahaha. Ik kan mijn benen niet eens naast elkaar leggen🤣🤣
4 jaar geleden
Het enige wat een bevalling op kan wekken van de bakerpraatjes, en dan alleen als jouw lichaam er ook klaar voor is, is tepelstimulatie. Misschien het proberen waard 😉
4 jaar geleden
Bij mij hielp wonderolie heel goed moest wel 3 lepels nemen🤢🤮 was flik aan de race! Maar de weeën kwamen geleidelijk aan. kinine eten helpt ook ananashart, seks etc werkt niet althans bij mij niet. Kolven krijg je alleen maar gerommel van!
succes met de laatste loodjes!
ben wel nieuwsgierig heb je al ontsluiting of een verweekte baarmoeder? Anders heeft het helemaal geen zin allemaal!
4 jaar geleden
Reactie op MissMoii
Bij mij hielp wonderolie heel goed moest wel 3 lepels nemen🤢🤮 was flik aa ...
Jaaa, ik loop al weken met een verweekte baarmoedermond en 2 cm ontsluiting. Ze ligt ook echt helemaal klaar voor de uitgang zei verloskundige gister. Ze willen me volgende week inleiden maar als ik het zelf kan opwekken wil ik dat natuurlijk ook graag proberen. En ze leiden me pas in als ik 3 cm heb, dus ik wil haar nog ff een laatste zetje geven🤣
4 jaar geleden
Reactie op mellodyquinty
Je beneden te laten waxen schijt ook weeën op te wekken 🙈
Alleen zeggen ze toch dat je dat beter niet kunt doen rondom de bevalling omdat dit snel voor irritatie etc. Kan zorgen? 🙈
4 jaar geleden
Reactie op SDB2617
Oh, ik ben van hindoestaanse afkomst. Bij deze zwangerschap eet ik alleen m ...
Dan ben je wel heel wat gewend inderdaad en helpt dat waarschijnlijk niet. Ik was met 3 rode pepers door een 2 persoonsmaaltijd al onder de indruk van mezelf dat dat lukte.
Ik hoop dat je iets vindt wat helpt! En ik hoop dat je jouw baby ook snel mag vasthouden. 😘