17 Reacties

5 jaar geleden

Ja als je het gegeten hebt e nergens last van hebt geen probleem. Als iemand ze nog thuis heeft gewoon terug brengen

5 jaar geleden

In ieder geval even de verpakking checken als dat nog kan of jou code ertussen staat. Staat die ertussen dan misschien even VK bellen. Je hebt het nu in ieder geval al gegeten dus als het goed verhit is geweest is het risico sowieso al kleiner. Verder kan je er weinig mee doen. Even letten op je gezondheid.

5 jaar geleden

Reactie op Missy1988

Ja als je het gegeten hebt e nergens last van hebt geen probleem. Als iema ...
Ze zijn helemaal opgegaan... maar zolang ik geen klachten heb is er niks aan de hand?

5 jaar geleden

Ik zou met je VK bellen Je kan je normaal laten testen, of dat is mij verteld. Maar weet niet wanneer etc

5 jaar geleden

Volgens mij is er niet veel aan de hand als je het goed hebt verhit toch? Bel anders je verloskundige even als je je zorgen maakt. En gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Ik zou met je VK bellen Je kan je normaal laten testen, of dat is mij vert ...
Oki ga ik dat doen

5 jaar geleden

Gewoon idd even in de gaten houden als je je niet lekker gaat voelen en idd datum en code kan je evt nog checken en mss wel vk even op de hoogte brengen ook nooit verkeerd

5 jaar geleden

Reactie op Gnarly

Volgens mij is er niet veel aan de hand als je het goed hebt verhit toch? B ...
Ja wel goed verhit idd.. anders idd maar even bellen...

5 jaar geleden

Heb je de nummer gecontroleerd op de verpakking?

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Heb je de nummer gecontroleerd op de verpakking?
Ja komt helemaal overeen...

5 jaar geleden

... mja normaal is het wel dood bij goed verhitten maar extra info van de VK kan geen kwaad denk ik dan

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

... mja normaal is het wel dood bij goed verhitten maar extra info van de V ...
Ga ik dat toch maar even doen...

5 jaar geleden

Net gebeld: voor nu hoef ik mij nog geen zorgen te maken, tenzij ik klachten krijg.. dus nu weer zen proberen te worden

5 jaar geleden

ik heb het ook 2 dagen gegeten:(

5 jaar geleden

Reactie op girl1982

ik heb het ook 2 dagen gegeten:(
Vervelend hea... maakte mij meteen zo zorgen, maar had ziekenhuis gebeld en die zeiden dat zolang ik geen klachten heb, ik mij geen zorgen hoef te maken. (Ben onder behandeling v gyneacoloog ipv verloskundige)

5 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1996

Vervelend hea... maakte mij meteen zo zorgen, maar had ziekenhuis gebeld en ...
bedankt voor je reactie!pff echt klaar met de voedselveiligheid. Ik let zo goed op en dan zou je kind ziek worden van gare hamburgers馃槖

5 jaar geleden

Reactie op girl1982

bedankt voor je reactie!pff echt klaar met de voedselveiligheid. Ik let zo ...
Echt hea...