15 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik eigenlijk altijd groente uit de vriezer, doe ze vervolgens in de stomer en vervolgens blender. Fruit uit de vriezer vind ze niet lekker dus doe ik dit vers.

4 jaar geleden

soms wat diepvries fruit ! lekker makkelijk te prakken

4 jaar geleden

Ik gebruik ook groente uit de diepvries. Vooral op dagen dat wij iets eten wat zij nog niet mag vind ik het ideaal om even iets van broccoli of bloemkool uit de vriezer te halen. Is ook net zo gezond als verse groente.

4 jaar geleden

soms diepvries groenten, avacado bijvoorbeeld want vers blijft dat niet zo lang goed. Fruit vind ik handig mango bijvoorbeeld of aardbei. dat is wat beter te betalen ook dan dat soort fruit vers voor de porties die we maken.

4 jaar geleden

Mix! Soms vers, soms vries. Vaak meal prep ik ook dus dan verplaatst het alsnog naar de vriezer😋 Fruit heb ik voornamelijk wel uit het vriesvak. Dit omdat hier op Aruba het verse fruit nooit echt zo lekker wordt. Vaak wordt dan bijv een harde (nog niet rijpe) peach naar een bruine peach overnight. Lekker vries fruit dus!

4 jaar geleden

Mix! Soms vers, soms vries. Vaak meal prep ik ook dus dan verplaatst het alsnog naar de vriezer😋 Fruit heb ik voornamelijk wel uit het vriesvak. Dit omdat hier op Aruba het verse fruit nooit echt zo lekker wordt. Vaak wordt dan bijv een harde (nog niet rijpe) peach naar een bruine peach overnight. Lekker vries fruit dus!

4 jaar geleden

Reactie op Jen N

Ik gebruik eigenlijk altijd groente uit de vriezer, doe ze vervolgens in de ...
Hier precies hetzelfde!

4 jaar geleden

Kijk even goed op de verpakking. Op de site bij de ah stond bijv dat bij de diepvries perziken best veel zout zit. Ben zeker niet tegen diepvriesdingrn maar let even op

4 jaar geleden

Perziken ingrediënten van de site

4 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Kijk even goed op de verpakking. Op de site bij de ah stond bijv dat bij de ...
Heb eigelijk nog nooit perzik gezien hier in het vriesvak.. wel doen we framboos, blauwe bessen, mango etc kopen. Inderdaad wel een goed idee om alsnog even te checken! Ging er eigelijk van uit dat er geen zout aan werd toegevoegd🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op EstelleGustavo

Heb eigelijk nog nooit perzik gezien hier in het vriesvak.. wel doen we fra ...
Nee ik ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet op de verpakking zelf heb gezien, nooit gekeken, dus wie weet is het een fout op de site. Maar zou er wel even op letten :)

4 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Nee ik ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet op de verpakking zelf ...
Ik moest aan je denken!:-)

4 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Nee ik ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet op de verpakking zelf ...
Foto wilde niet uploaden maar heb dit vandaag gevonden 😄

4 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Kijk even goed op de verpakking. Op de site bij de ah stond bijv dat bij de ...
Ik heb vanmorgen gelijk even de perziken van de jumbo in onze vriezer gecheckt😅 ik schrok eerst want daar zat meer in, namelijk 10mg! Maar ik zie dat het mg is.. Dan valt het wel mee. Voor de AH verpakking betekent dat 0,0055g per 100g. Als het goed is, is er geen zout toegevoegd, maar is het al van nature aanwezig in perzik