42 Reacties
4 jaar geleden
Bij mijn zoontje was de eerste ook een drama. Veel huilen, koorts en niet willen slapen. De tweede vorige week maandag gehad. Hij had er wel weer 2 dagen last van (jammeren en hangerig), maar geen koorts en sliep ook verder prima. Ik hoop dat je dochtertje er deze keer ook minder last van heeft.
4 jaar geleden
Mijn dochter kreeg wel weer koorts (net als bij 3 maanden), hield wel iets langer aan, ong 24 uur. En na 24 uur in de middag ook veel huilen. Bij 3 maanden was ze vooral heel erg moe, maar deze keer kregen we haar amper in slaap en wilde ze vooral heel erg bij ons zijn, dus ook in m'n armen laten slapen overdag. Wilde ook ineens de speen niet meer, maar na 2 dagen wel weer 🤷♀️ na 36 uur weer helemaal de oude gelukkig!
4 jaar geleden
Mijn dochter hard gehuild van de prikjes. Die avond wat koorts, de volgende dag weer de oude. 1 zetpil gegeven savonds.
4 jaar geleden
Mijn zoontje had bij het eerste prikje beetje verhoging en verder niks en bij de tweede alleen wat spierpijn (zo leek het) in zijn beentjes... ik heb toen we thuis kwamen hem lekker in een warm badje gedaan en toen lekker op bed gaan liggen en heb ik zijn beentjes gemasseerd ik merkte bij beide keren dat dit goed hielp waardoor alles veel minder was dan toen met mijn dochter.
4 jaar geleden
De eerste prik had ze verhoging en hangerig maar nu de 2e veel huilen slapen huilen en 1,5 dag koorts gehad maar gaat nu gelukkig weer goed
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft op de eerste prikjes vooral heel lekker geslapen dus ik had goede hoop voor de tweede ronde. Maar die prikjes waren helaas wat pittiger voor hem. Last van de plek waar geprikt was, ongeveer een dag. En twee dagen koortsig dus paracetamol en knuffels en kusjes gegeven. En veel hangen en huilen de dag van de vaccinatie. Daarna gelukkig weer zn vrolijke zelf. Ben blij dat het weer achter de rug is. Veel sterkte voor jullie morgen. Gelukkig gaat het ook allemaal weer voorbij (dat denk ik dan altijd maar 😉)
4 jaar geleden
Na de eerste prikjes beetje verhoging gehad, pijnlijke beentjes en een avondje echt veel gehuild. Was een paar dagen wat prikkelbaar en uit haar doen.
Bij de tweede alleen wat meer prikkelbaar gemerkt, verder geen klachten. Wist inmiddels dat ze van de prik zelf flink boos zou worden dus had haar alweer aangekleed op het broekje na zodat dat snel gedaan zou zijn. Verder borstvoeding gegeven tijdens de prik, dat hielp ook wel wat (helaas niet zo goed als bij mijn zoontje, die zo graag dronk dat ie haast heel die prik niet merkte 🤣)
4 jaar geleden
Reactie op Sssh
M’n zoontje heeft ze vandaag gehad. Een beetje gejammerd bij de tweede prik ...
Bij ons waren de 1e ook heel intens en hadden ook niet verwacht dat ze zo ziek zou worden. Bij de 2e nauwelijks last gehad, wat een opluchting was dat!
En echt doen wat SSSH zegt, de plek masseren na de prikjes! Ik ben in de auto meteen naast der gaan zitten. Volgens onze arts werd in bad gaan meteen erna afgeraden en hielp vooral het meteen masseren zodat de vloeistof zich goed kan verspreiden.
Heeft hier zeker effect gehad!!
Heel veel sterkte ermee, enige troost hierna hoef je een flink tijd ff niet. ♥️