16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Cartia
Het is iets dat je geeft als mensen op bezoek komen om je kleintje te bewon ...
Ahhh ken ik niet! Denk t niet of ik heb gewoon nooit van gehoord aha. Maar leuke dingen hoor!
5 jaar geleden
Wow zoveel keuze! Wij gaan ons beperken tot 3 a 4 dingen.
2 kleurtjes dozen met doopsuiker in (zelfde doosje maar ander kleur), een zakje of glazen buisje met suikertjes in, minivetplantjes en voor de kindjes stoepkrijt 馃槉 we hebben het thema al uitgedacht en zijn stilaan alles aan het verzamelen want we gaan ook alles zelf vullen.
Maar kunnen nu pas aan de babykamer beginnen, dus dat zal nog even moeten wachten. Want k wil alles daar kunnen verzamelen als we beginnen met samenstellen 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Cartia
Het is iets dat je geeft als mensen op bezoek komen om je kleintje te bewon ...
In Nederland werd dat vroeger ook gedaan. Weet dat er bij mijn geboorte in de jaren 80 ook doopsuiker is uitgedeeld. Volgens mij was dat meer gerelateerd aan het (katholieke) doopsel. In Nederland krijg je als je op kraambezoek gaat beschuit met roze of blauwe muisjes (anijshagel) te eten. Is dat in Belgi毛 ook?
5 jaar geleden
Reactie op Cartia
Nee in belgie wordt er nog steeds doopsuiker uitgedeeld of andere geschenkj ...
Dat vind ik echt super leuk! Zeker als je ook al dat moois op de foto hierboven ziet. Misschien toch eens nadenk om zoiets ook te doen voor de familie en vrienden. Bij bruiloften wordt er wel vaak zoiets gegeven na het feest.
5 jaar geleden
Ik begin vandaag aan de proefjes, hopelijk kan k hier ook snel een foto plaatsen van het resultaat, want voorlopig wachten we ook nog wat tot alles binnen is. Een aantal dingen die uitverkocht waren of online besteld 馃槉
5 jaar geleden
Mijn "doopsuiker" of eerder.. geboortebedankjes zijn ook af en ben er zo verliefd op! Alles zelf uitgezocht, besteld, gevuld zo zalig om me hiermee bezig te houden! Wij hebben 4 soorten.. een hoog doosje en een micca doosje met suikerbonen, een zeepdispenser of een plantje en voor de kids een zakje met snoepketting.

5 jaar geleden
Reactie op Nijo
Ik zie helemaal niet voor me wat dit is 馃檲
https://doenkids.nl/zaadbommen-maken-op-modderdag/ ik ga dit 'recept' gebruiken. Ik doe het dan in een mooi doosje met geboortesticker erop
5 jaar geleden
Reactie op Gnarly
https://doenkids.nl/zaadbommen-maken-op-modderdag/ ik ga dit 'recept' gebru ...
Oh leuk! Helemaal niet wat ik me erbij inbeelde 馃き wel een tof concept!