7 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar in je hele verhaal ! Ze loopt erg voor in alles wat haar ook tot frustratie oplevert. Ik probeer het knuffelen met te doen met spelen op schoot of tijdens de fles en voor t slapen gaan .

3 jaar geleden

Same! Lees overal dat het belangrijk is om te knuffelen en kussen (dat weet ik uiteraard zelf ook wel ☺️ maar als je er over gaat lezen zie je nog meer van dit soort punten), die van mij is met van alles bezig om zich heen! Knuffelen nee, kusjes nee.. de oudste was ook zo trouwens. Ik laat het gewoon gaan ondanks dat ik het soms lastig vindt 😊 het is een fase 😉

3 jaar geleden

Same here! Heel vermoeiend soms. Haha mijn oudste zoontje was/is ook zo. Echte bewegelijke knullen. Ik knuffel en kus m gewoon tijdens het spelen als hij weer op mij af komt tijgeren 🤪.

3 jaar geleden

Reactie op Anggeelaaa

Herkenbaar in je hele verhaal ! Ze loopt erg voor in alles wat haar ook tot ...
Ja! In het begin erg leuk en super trots natuurlijk, maar gaat wel te snel. Precies, ik doe t ook t meest wanneer ze aan de borst zit 😌

3 jaar geleden

Reactie op Babyaugg

Same! Lees overal dat het belangrijk is om te knuffelen en kussen (dat weet ...
Fijn om te horen dat je t ook mee hebt gemaakt, hoe ervaar je dat nu met jouw oudste? Als je fase zegt, hoop ik dat ze ooit wel uit zichzelf komen knuffelen 🥹

3 jaar geleden

Reactie op Mo8

Same here! Heel vermoeiend soms. Haha mijn oudste zoontje was/is ook zo. Ec ...
Hahaha ja! Alle kansen pakken die je krijgt :))) gaat al zo snel :’)

3 jaar geleden

Reactie op leefje

Fijn om te horen dat je t ook mee hebt gemaakt, hoe ervaar je dat nu met jo ...
Ja, zeker een fase.. de oudste is nu wel van het knuffelen gelukkig 🥰 blijf het gewoon doen, dan komt het vanzelf 😊