Zoals de titel al zegt, we hebben echt een “drukke” beweeglijke baby.
Ze kon al kruipen voor 6 maanden, en met 6,5 maand ging ze zich optrekken aan dingen en lopen met steun. Dit allemaal is opzich leuk, maar kan wel vermoeiend zijn.
Als ze wakker wordt, en nog in de ochtend waas zit, draait ze op haar buik (als ze niet al zo slaapt) en kruipt ze in haar slaapzak naar ons bed rand of op aan de rand van haar wieg. Of als ze bij ons op schoot zit, moet draait ze alle kanten op om overal te kijken en wurmt ze zich los om overal heen te gaan. Ze lijkt zich snel te vervelen.
Ik klaag niet, maar wilde weten of mensen dit herkennen. En of ik iets verkeerds doe of anders moet doen. Er staat namelijk vaak op websites om lekker te knuffelen, maar zij heeft daar geen tijd voor lijkt het wel ahaha 🥲🥲
Herkenbaar in je hele verhaal ! Ze loopt erg voor in alles wat haar ook tot frustratie oplevert. Ik probeer het knuffelen met te doen met spelen op schoot of tijdens de fles en voor t slapen gaan .
Same! Lees overal dat het belangrijk is om te knuffelen en kussen (dat weet ik uiteraard zelf ook wel ☺️ maar als je er over gaat lezen zie je nog meer van dit soort punten), die van mij is met van alles bezig om zich heen! Knuffelen nee, kusjes nee.. de oudste was ook zo trouwens. Ik laat het gewoon gaan ondanks dat ik het soms lastig vindt 😊 het is een fase 😉
Same here! Heel vermoeiend soms. Haha mijn oudste zoontje was/is ook zo. Echte bewegelijke knullen. Ik knuffel en kus m gewoon tijdens het spelen als hij weer op mij af komt tijgeren 🤪.
Same! Lees overal dat het belangrijk is om te knuffelen en kussen (dat weet ...
Fijn om te horen dat je t ook mee hebt gemaakt, hoe ervaar je dat nu met jouw oudste? Als je fase zegt, hoop ik dat ze ooit wel uit zichzelf komen knuffelen 🥹