14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee, zit met hetzelfde ik dacht zelf aan een meerijdt plankje of draagzak.

4 jaar geleden

Ik heb in deze situatie mijn jongste gedragen, je moet het fysiek kunnen, maar we hebben er beiden volop van genoten!

4 jaar geleden

Bugaboo donkey Kun je later ook om zetten naar n 1 zitter

4 jaar geleden

Dezelfde situatie. Ik twijfel ook. We hebben nu een joolz hub, net een jaartje. Vind het zonde om nu weer een wagen aan te schaffen. Ik denk dat ik het even ga aankijken en als het moet, schaf ik een joolz geo2 aan.

4 jaar geleden

Onze dochter is 22 maanden als baby 2 wordt geboren. Wij hebben de Joolz Geo2 al, dus kopen het uitbreidingsset voor de baby. Vind het wel jammer dat we dan de grote boodschappenmand missen.

4 jaar geleden

Ik ben fan van bugaboo, in het geval van een duo is er dan de donkey

4 jaar geleden

Wij kijken naar de cybex gazelle. Het wordt ons eerste kindje maar we willen ze graag kort op elkaar en die wagen kan ook voor 1 kindje

4 jaar geleden

Dit is voor ons het eerste kindje maar met het oog op een tweede gaan we kiezen voor de Thule sleek. Kan eerst als enkele wandelwagen worden gebruikt en daarna uitgebreid naar duo wagen.

4 jaar geleden

Bugaboo donkey heb ik

4 jaar geleden

Wij hebben een mutsy explorer, die kan helaas niet uitgebreid worden. Die gaan we dus te koop zetten en dan een duowagen aanschaffen. De oudste is 17 maand als de tweede komt. Zelf denken we aan deze: https://www.mamaloesbabysjop.nl/titaniumbaby-orion-duo-wandelwagen?channable=025ce1696400353930383022&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=shopforward&gclid=Cj0KCQiAj9iBBhCJARIsAE9qRtD3Kys6KruGplDJcS_g6nV12P3CuLgBShX7iVsq5fpXEikUU4rBZikaAmtVEALw_wcB

4 jaar geleden

Wij hadden dezelfde situatie. Gekozen voor de uppababy vista. Beste keuze ever. Inmiddels al 4 jaar!

4 jaar geleden

Hier kwam de 2de ook toen de oudste 21 maanden oud was. We hebben toen na lang twijfelen niet gekozen op de duobak op de Joolz geo maar voor het meerijdplankje. Dat duurde wel een paar maanden voor de oudste er goed op bleef staan dus had de baby toen veel in de draagzak. Hebben toen wel een extra “ring” gekocht waar de babybak/ bedje in hing zodat we de babybak en de peuter zit op de joolz snel konden wisselen (anders moet je die iedere keer helemaal demonteren en los ritsen).

4 jaar geleden

Reactie op Nr 3!

Hier kwam de 2de ook toen de oudste 21 maanden oud was. We hebben toen na l ...
Ooh wat handig die extra ‘ring’, zat er mee in m’n hoofd hoe we dit gingen doen. Zijn deze gewoon te koop bij babypark ofzo?