19 Reacties Nieuwste boven Waarom zou het niet kunnen?🙈
Lijkt mij geen probleem hoor.
Reactie op BabySadelaar Waarom zou het niet kunnen?🙈
Lijkt mij geen probleem hoor.
Wil het gewoon voor de zekerheid vragen want mijn vriend is er niet zo zeker van ( maar die is altijd te voorzichtig )😂
Ik lees dit op het moment dat ik durum aan het maken ben haha. Wij gebruiken gewoon zo'n pakje van de Knorr, is heel makkelijk en dan kun je zelf in de gaten houden dat het goed gaar is.
Dat kan gewoon hoor! Ik ga lekker Turkse pizza met doner bestellen vandaag. Hihi krijg t maar niet uit mijn hoofd😏🙈
Reactie op FemkeH91 Ik lees dit op het moment dat ik durum aan het maken ben haha. Wij gebruike ...
Hahahahaha omg smakelijk! Ja probleem is dat ik daar ineens heel veel zin in heb en we zijn zondag alles is gesloten dus dit is mijn enige optie 😩
Reactie op SunMoon Dat kan gewoon hoor! Ik ga lekker Turkse pizza met doner bestellen vandaag. ...
Haha ja eens je daar zin in hebt moet je het hebben he 😂
Al best een aantal keer op deze zwangerschap hoor 😇 Gewoon bij de Turkse zaak hier in het dorp besteld.
Al best een aantal keer op deze zwangerschap hoor 😇 Gewoon bij de Turkse z ...
Dankjewel voor je feedback !
Heb dit al veel te vaak op!! 🙈😂
Reactie op Tess304 Heb dit al veel te vaak op!! 🙈😂
Ik zal deze berichten tonen aan mijn vriend die stresst duidelijk voor niets 😂😂
Ik eet het ook nog steeds af en toe. Alleen ik laat de sla enzo halverwege nu 😄
Reactie op LittleHope Ik eet het ook nog steeds af en toe. Alleen ik laat de sla enzo halverwege ...
Heb het nu ook voor de zekerheid overgeslaan🥰
Ja joh, lekker eten!! :) Als het een zaak is waar je anders ook bestelde en de kwaliteit dus goed is, lekker van genieten!
Dit gaat smaken dankjewel allemaal door jullie heeft mijn vriend toch toegegeven 😂😂
Ik eet durum hoor.. ik veronderstel dat het goed gewassen is
Reactie op eliset Dit gaat smaken dankjewel allemaal door jullie heeft mijn vriend toch toege ...
Eet smakelijk en geniet er lekker van!
Kan je het niet opzoeken in de app Zwangerhap?
Hahaha dit heb ik ook al twee keer besteld!
Hahaha, ik herken dit gevoel zo goed.. Enjoy als je er 1 gaat halen!