26 Reacties

5 jaar geleden

Je zou ze kunnen kopi毛ren? Als hij dan verkleurd heb je het origineel nog :)

5 jaar geleden

Inlijsten is juist wel goed, en juist ook tegen verkleuren. Hangt er wel vanaf of je het zelf doet of laat doen. Als je ze echt lang wilt bewaren, laat je ze even inlijsten bij een lijstenmaker. Die zet er speciaal glas voor waarmee de kleur juist niet wordt aangetast. Het probleem met zelf inlijsten is dat mensen foto鈥檚 vaak direct achter glas zetten. Dan plakt de foto op den duur vast aan het glas (door condens) en het glas dat in dat soort lijstjes zit, blokkeert niet de schadelijke UV straling.

5 jaar geleden

Je hebt ook echo-boekjes waar ke de echo's in kunt plakken en kunt bewaren. Net zoals een fotoalbum.

5 jaar geleden

Wij scannen ze in en hebben ze ook digitaal gekregen via zwangerenportaal en heb gezien dat er ook speciale echo foto mapjes bestaan

5 jaar geleden

Ik maak via albelli (kruidvat kan ook) een mooi foto boek zodat het daar altijd in bewaard kan blijven 馃榿

5 jaar geleden

Iig niet lamineren kwamen wij achter馃檲馃ぃ dan hou je een helemaal zwarte foto over

5 jaar geleden

Je zou ze kunnen kopi毛ren? Als hij dan verkleurd heb je het origineel nog : ...
Kopi毛ren/scannen, mag je niet doen. Het is thermisch papier en dan zou je, net als bij lamineren, gewoon een zwart papiertje overhouden... Deze info komt van mijn gynaecoloog.

5 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Kopi毛ren/scannen, mag je niet doen. Het is thermisch papier en dan zou je, ...
Ik heb mijn echo's gescand en ze zien er nog steeds goed uit 馃槉.

5 jaar geleden

Wij hebben ze bij elke echo op een usb meegekregen en dan kan ik ze uitprinten op foto papier 馃槂

5 jaar geleden

Ik maak een foto van de originele foto en daar maak ik een digitaal fotoalbum van. Ik wil de echofoto鈥檚 en een paar foto鈥檚 van m鈥檔 buik aan het eerste jaar plakken en vanaf dan een jaarboek maken... 鈽猴笍

5 jaar geleden

Kopi毛ren en de kopie毛n lamineren 馃槝

5 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Kopi毛ren/scannen, mag je niet doen. Het is thermisch papier en dan zou je, ...
Nou ik heb onze gewoon gekopieerd hoor馃槄 werkt perfect

5 jaar geleden

Dank voor alle reacties! Zitten zeker leuke idee毛n tussen :)

5 jaar geleden

Reactie op Propje0821

Ik heb mijn echo's gescand en ze zien er nog steeds goed uit 馃槉.
Zal aan het papier liggen van bij je gynaecoloog. Ik zou het toch niet riskeren zonder te polsen bij de gynae...

5 jaar geleden

Reactie op M30

Nou ik heb onze gewoon gekopieerd hoor馃槄 werkt perfect
Zal aan het papier liggen van bij je gynaecoloog. Ik zou het toch niet riskeren zonder te polsen bij de gynae...

5 jaar geleden

Ik krijg de echo fotos ook altijd online toegestuurd, misschien kan je vragen of dit ook mogelijk is?

5 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Zal aan het papier liggen van bij je gynaecoloog. Ik zou het toch niet ris ...
Ik heb een simpele printer met kopierfunctie. Het wordt niet warm ofzo dus er gebeurt niks met het origineel. Ik denk dat zolang het niet echt in een machine gaat zegmaar, dat er niks gebeurt

5 jaar geleden

Reactie op M30

Ik heb een simpele printer met kopierfunctie. Het wordt niet warm ofzo dus ...
Dat hebben we jammergenoeg niet. Niemand die we kennen eigenlijk. Ik ga altijd bij de copyshop hier om de hoek.

5 jaar geleden

Wij hebben via de verloskunidge een usb gedaan. En daar worden alle echo fotos opgezet. Dus altijd goeie echo. De uitgeprinte zitten in een 9 maand boek:)

5 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Zal aan het papier liggen van bij je gynaecoloog. Ik zou het toch niet ris ...
Misschien dat het papier van de gynaecoloog en verloskundige verschilt, gezien ik niet bij de gynaecoloog loop. Het is inmiddels 4 dagen geleden dat ik ze gekopieerd heb en ze zien er nog steeds goed uit 馃槆.