10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op EnnaP
Ik zou ze even inscannen. Volgens mij blijven de echo foto's niet voor alti ...
Moet wel kunnen hoor. Mits je ze zoveel mogelijk op een donkere plek bewaard dus inderdaad in een album. Als je ze inlijst en ergens ophangt dan vervagen ze wel.
In mijn eigen baby fotoalbum zitten ook nog echo foto’s. En ik ben inmiddels 32 🤓
Maar voor de zekerheid digitaal opslaan is nooit een verkeerde tip!
4 jaar geleden
Ik heb een 9 maanden boek bij gehouden. Daarin zit al ruimte voor de echo foto’s. Bij mij komen ze dus daarin. Heb zelf foto’s gemaakt van oa de zwangerschapstest en dus de echo’s, maar ook inderdaad de verzameling kaartjes die ik toen kreeg.
Alles een beetje in dezelfde stijl gefotografeerd op een wit laken.
De mooiste foto’s plak ik in. De originele echo’s bewaar ik in een mapje. Ik heb er ook meerdere ivm controles in het ziekenhuis. Maar lang niet alle echo’s zijn even duidelijk…
4 jaar geleden
Reactie op Amarèl
Ik heb een 9 maanden boek bij gehouden. Daarin zit al ruimte voor de echo f ...
Ik heb ook 9 maanden boek wat ik bij houdt maar daar heb ik geen ruimte in voor de echo's. Maar ga eens kijken wat ik er van ga maken..wat jij hebt gedaan klinkt ook erg leuk en dat kan natuurlijk dan ook weer in een digitaal album
4 jaar geleden
Ik heb er 2 pagina’s aan gewijd in een gewoon foto album waar je alles los inplakt, beetje schuin onder elkaar datas, evt bijzonderheden/leuk verhaaltje (iets als hoera we weten nu dat je een jongen bent, bij de 20 weken echo helemaal gezond en goed gekeurd!) en termijn erbij, gevolgd door 2 pagina’s van de zwangerschap gevuld met week foto’s en daarna overgegaan op bevalling/geboorte/geboorte kaartjes/eerste jaar.
Heb de echo foto’s overigens wel gefotografeerd en laten afdrukken, de orginele bewaar ik een geboorte doos ivm verkleuringen of mochten ze van mindere kwaliteit worden🥰