19 Reacties
4 jaar geleden
Tiny love tummy time hebben wij. Kun je op slaan en dan maakt het geluid. Of je zet het gewoon aan
4 jaar geleden
V-tech walker. Je kan het paneel eraf halen om mee te spelen en wanneer het zover is om te gaan lopen kan je het paneel erop zetten en kan het gebruikt worden als loopwagentje. Zit vol met dingen om te leren. Je hebt ook een verhaal en lees gedeelte. Mijn zoontje vindt het fantastisch!
4 jaar geleden
Wij hebben een music&lights piano van playgro. Tuur is bijna 7 maand en begint stilaan de connectie te maken tussen "knopjes duwen & het lawaai dat er uit komt". Het is hier wel een voltreffer, want hij neemt de mat ook zelf als ze aan de kant ligt. Het maakt muziek, geeft dierengeluidjes of je kan zelf deuntjes maken (in hoeverre een 7-maander dat echt kan 😂).
Ik vind het wel educatief aangezien het geen zinloos lawaai maakt maar actie-reactie vraagt en inspeelt op verschillende aspecten (diertjes, creeeren, muziek).
4 jaar geleden
wij hebben een bever gehad aan de babygym met muziekjes (korte deuntjes maar ook een langere modus (10 min ofzo) en volume instellen (normaal of harder, maar niet te hard). Maar even simpel, k heb ook een plastic flesje gevuld met droge mais en wat van die viltbolletjes. Dat is een veel grotere hit.
4 jaar geleden
Onze oudste kon zich overal mee vermaken. Ook voor langere tijd. Onze jongste is op alles heel snel uitgekeken. Het is even leuk, maar hij is er al snel weer op uit gekeken. Hij is veel drukker met zijn eigen lichaam.
Het kan dus zo maar zijn dat je kindje straks ook heel snel op het nieuwe speelgoed.
4 jaar geleden
Wat veel reacties al! Dank jullie wel! Ik ga het morgen eens rustig googlen allemaal!! Nog meer tips, dan hoor ik het graag 🤗
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/noah-s-activiteitenark/9200000081119680?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Deze is hier een groot succes, als hij de boot te pakken krijgt, laat hij al zijn anders speelgoed links liggen🤭
Hij maakt voornamelijk dieren en pianogeluiden. Er zijn ook 2 melodietjes die niet echt aangenaam klinken, maar gelukkig heeft mijn zoontje van 7,5 maanden nog niet door hij hij die moet aanzetten.
Maar verder dus een echte aanrader!
4 jaar geleden
Linkimals van Fisher Price doen het hier ook goed, wij hebben de lama en het rendier.
En verder de piano van playgro, je kan de geluiden zelf kiezen: pianogeluiden, dierengeluiden of melodietjes.
https://www.bol.com/nl/p/music-and-lights-piano-kick-pad/9200000085052623?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik was eerst ook niet echt te vinden voor dergelijk speelgoed, maar als ik zie hoe leuk hij dit vind, neem ik de (irritante) geluidjes er graag bij 😊
4 jaar geleden
Reactie op SZ90
Wij hebben deze en die vind ik het minst storend hahaa.. het voordeel van d ...

Deze is mijn dochter haar favoriet 🥰
3 jaar geleden
Hi, heerlijk topic!
Hier bijna hetzelfde dus met de kleedjes markt wat vtech autootjes + bij behorende baan gekocht en die zingende auto’s vindt hij inderdaad erg leuk. Verder heb ik gisteren gedroogde mais (die om popcorn mee te maken) in een halve liter fles Spa gedaan. En gewoon water in een anderhalf liter fles. Vindt hij beide geweldig vooral de mais, het beweegt en maakt geluid, kan het goed vasthouden en kan een beetje bijten op de fles. Ik wilde hetzelfde doen nog met een flesje met rijst. Dan is t geluid weer net anders dan de mais.