49 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem! Heb op Zalando een super toffe flared jeans besteld van het merk mamalicious. Ook de kleren van missguided maternity vond ik wat minder tuttig! Asos zag ik ook mooie dingen, maar nu met de Brexit durf ik niet zo goed bestellen bij winkels uit het VK want dan durven de douane kosten nogal oplopen..

4 jaar geleden
Zwangerschapskleding vind ik nu sowieso lastig. Zeker met passen. Ik bestel nu elke keer teveel en doe dan thuis maar een passessie. Ben wel geslaagd via de asos shop. H&M en c&a hebben ook wel een oke aanbod

4 jaar geleden
Ik vindt dat er genoeg leuk hippe zwangerschapskleding te vinden is...wat ik alleen verschrikkelijk jammer vindt...is dat de meeste maar tot max maatje 48 gaan en mensen zoals ik altijd pech hebben....
Succes met je zoek tocht...doe k aan mee...

4 jaar geleden
O, ik vind t ook echt drama qua zwangerschapskleding..
Heb een basic zwarte zwangerschapsbroek ( ivm werk ) en kan gelukkig de tops die wat langer zijn er goed op dragen, buikje komt er al mooi in uit.. daarnaast draag ik gewoon mn jurkjes waar mn buik ook echt mooi in uit komt..

4 jaar geleden
Reactie op Amysck
Ik heb hetzelfde probleem! Heb op Zalando een super toffe flared jeans best ...
Thanks!! Goede tips deze merken. Toevallig dit weekend bij asos besteld, prijzen zijn wat hoger maar spullen komen uit magazijn duitsland nu & ook snellere levertijd. Dus wel moeite waard, helaas heb ik alle jeans terug gestuurd vandaar mn zoektocht ;)

4 jaar geleden
Pfff ja truttig allemaal he! Dit is mijn 3e zwangerschap en ik heb gewoon nog nooit iets echt leuks gevonden... heb vorige zwangerschap zelf maar een leuke jurk genaaid en daar eindeloos in gelopen.
Ik volg dus voor tips.
Ik zoek op Vinted op
Seraphine
Mamalicious
Envie de fraise
Mara mea
Maar ik heb er nog niks gevonden. Heb een hekel aan strakke spijkerbroeken (zeker als je zwanger bent, wie bedenkt t!!) dus broeken vallen sowieso af geloof ik want ik zie alleen maar strakke. Flareds zijn altijd te kort voor mij, als iemand nog een lang merk met een zwangerschaps flared weet hou ik me aanbevolen. En dan al die shirts met teksten erop, vreselijk. Dus ja, ik volg graag.

4 jaar geleden
Ik koop ook veel dingen die geen zwangerschapskleding zijn. Ik heb een jumpsuit en jurk van Palaver. Duur, maar duurzaam, tijdloos en gemaakt in Amsterdam, zijn stukken die ik over 10 jaar nog draag. En jurken van Numero 74, minder duur maar heel leuk ook! En jurken van Sissel Edelbo via marktplaats en Vinted.