73 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben als het een jongen is Quinten馃檴馃檹馃徏 m鈥檔 dochter heet Mila

4 jaar geleden

Seth vind ik ook leuk

4 jaar geleden

Noa, Finn, Lex, Jax, Leo, Meo, Dan,

4 jaar geleden

Donny djayden D-Angelo. Ik ben erg van de D namen 馃槀

4 jaar geleden

Wij hebben Owen als naam als het een jongetje wordt, betekend welgeboren geloof ik. En mijn vriend heet Bryce die naam komt sowieso erg weinig voor in Nederland en betekend besproet

4 jaar geleden

Wij hebben Owen als naam als het een jongetje wordt, betekend welgeboren ge ...
Vind ik ook heel leuk Owen

4 jaar geleden

Onze zoon heet Avery (koning van de elven) 2e naam Hunter (jager). Als we weer een zoon krijgen wordt het waarschijnlijk Harvey (strijdvaardig) 2e naam Jax (God is genadig, toont verdienstelijkheid)

4 jaar geleden

Reactie op Blossom-Rose

Noa, Finn, Lex, Jax, Leo, Meo, Dan,
Noa zonder h is voor een meisje denk ik :)

4 jaar geleden

Fenn - Flo

4 jaar geleden

Ohhh wist ik maar wat het wordt! Weet dat we op dit forum niet meer over pret-echo鈥檚 mogen praten en wie ze nog doen maar ik zou het zo graag weten 鈾ワ笍 Als iemand mij een berichtje wil sturen: op insta heet ik hetzelfde (Liza_MKN). Over de namen: Nathan Manuel Willem Jonathan Sebas(tiaan) Boaz Max铆m Julius Julian

4 jaar geleden

Reactie op ernstje84

Onze zoon heet Avery (koning van de elven) 2e naam Hunter (jager). Als we w ...
Mooie naam

4 jaar geleden

Ons zoontje heet Juda (Eli als 2e naam). Houden zelf ook van krachtige korte namen met betekenis! Weten nog niet wat het wordt maar verder hebben we voor een jongen: Boas, Levi, Ezra, Luuk of Noah.

4 jaar geleden

Ik vind Elijah heel mooi maar hier in BE zijn ze krakken in elke Engelse naam toch op zijn Vlaams uit te spreken... en Eeelie-ja vind ik verschrikkelijk klinken 馃檲

4 jaar geleden

Odin , het betekend god

4 jaar geleden

Ik vind Ted, en in de jeugd Teddy prachtig voor een jongen, alleen mijn vent vind het niets. Niet heel lang geleden werd de naam ook flink gebashed hier op het forum dus hij staat niet alleen 馃槩

4 jaar geleden

Reactie op F3

Ik vind Ted, en in de jeugd Teddy prachtig voor een jongen, alleen mijn ven ...
Ted Bundy? Hihi nee doe maar niet 馃檴 Teddy kan wel maar dan voor een meisje vind ik het mooi

4 jaar geleden

Boaz Liam Zain Milan Lev Mason

4 jaar geleden

Reactie op marsmila

Ted Bundy? Hihi nee doe maar niet 馃檴 Teddy kan wel maar dan voor een meisje ...
Hahaha ik dacht meer aan Ted van How i met your mother. Maar Ted bundy kan ook 馃槀馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op F3

Ik vind Ted, en in de jeugd Teddy prachtig voor een jongen, alleen mijn ven ...
Leuk juist

4 jaar geleden

Oud collega heet Orin. Moest heel erg wennen maar vind het nu een hele mooie naam.