Vandaag dus te horen gekregen en gezien dat het een jongetje wordt. 馃ぉ Ik had wel een paar meisjesnamen die zijn nu van mijn lijstje af gevallen en heb nu absoluut niets op mn lijstje staan. Hebben jullie leuke jongensnamen voor mij. Het moet wel een korte, krachtige en een betekenisvolle naam zijn. Niet al te vaak gebruikt... En als t ook nog eens een internationale naam is, perfect.. 鈽猴笍
Wij hebben Owen als naam als het een jongetje wordt, betekend welgeboren geloof ik. En mijn vriend heet Bryce die naam komt sowieso erg weinig voor in Nederland en betekend besproet
Onze zoon heet Avery (koning van de elven) 2e naam Hunter (jager).
Als we weer een zoon krijgen wordt het waarschijnlijk Harvey (strijdvaardig) 2e naam Jax (God is genadig, toont verdienstelijkheid)
Ohhh wist ik maar wat het wordt! Weet dat we op dit forum niet meer over pret-echo鈥檚 mogen praten en wie ze nog doen maar ik zou het zo graag weten 鈾ワ笍 Als iemand mij een berichtje wil sturen: op insta heet ik hetzelfde (Liza_MKN).
Over de namen:
Nathan
Manuel
Willem
Jonathan
Sebas(tiaan)
Boaz
Max铆m
Julius
Julian
Ons zoontje heet Juda (Eli als 2e naam). Houden zelf ook van krachtige korte namen met betekenis! Weten nog niet wat het wordt maar verder hebben we voor een jongen: Boas, Levi, Ezra, Luuk of Noah.
Ik vind Elijah heel mooi maar hier in BE zijn ze krakken in elke Engelse naam toch op zijn Vlaams uit te spreken... en Eeelie-ja vind ik verschrikkelijk klinken 馃檲
Ik vind Ted, en in de jeugd Teddy prachtig voor een jongen, alleen mijn vent vind het niets. Niet heel lang geleden werd de naam ook flink gebashed hier op het forum dus hij staat niet alleen 馃槩