8 Reacties

5 maanden geleden
Hier zelfde leeftijd en ook regelmatig wakker in de nacht óf vroeg in de ochtend (06:00). Ze is bang in het donker. Laten nu de lamp op de gang aan.. en de monster fase….. pas midden in de nacht angst voor apen die beneden zouden zijn?? Ik ging er eerst naast liggen maar mega irritant dat het lang duurt tot ze dan weer slaapt
Nu zeg ik dat ik dan bij de deur ga zitten maar wel op zo’n manier dat ze me niet ziet
En dan na een paar minuten sneak ik heel stilletjes weer weg
Wellicht kan je dat ook proberen? Dan kan je weer sneller in je eigen bed liggen (hopelijk)

3 maanden geleden
Hier ook elke nacht wakker en wilt dat bij ons in bed verder slapen, 9 van 10x laat ik hem want heb geen zin om strijdt aan te gaan omdat ik al zo moe ben want zwanger van nr 3, ook monsters,boeven, alles eng, snap niet waar het opeens vandaan komt en kan hem ook niet wijs maken dat ik ze er niet zijn/niet bestaan of ze heb weggestuurd.. 😅

3 weken geleden
Reactie op angela070
Hier ook elke nacht wakker en wilt dat bij ons in bed verder slapen, 9 van ...
Hier een busje talkpoeder dat we gebruiken als magisch middeltje om alles buiten de deur te houden. Onze dochter tikt zelf een aantal keer tegen de dichte bus aan om het huis krokodillen etc vrij te krijgen. Hier werkt ontkennen ook niet, maar haar zelf een rol geven in de actie van het wegjagen gelukkig wel.