18 Reacties

4 jaar geleden

Beste aanschaf ooit. Ze heeft een slaapzak aan snachts. Sinds we fedde en Kees dekbed gebruiken slaapt ze niet meer onrustig.

4 jaar geleden

Mijn ervaring is goed. Het afbouwen van het inbakeren ging wat moeizaam, vooral toen ze ook begonnen met draaien. Ik vind het een fijn laken, met een belachelijke prijs haha. Ik zelf heb ze op marktplaats aangeschaft en dat scheelde ietsje. De armen gaan er trouwens wel met gemak onder uit! En ik gebruik het in combinatie met een slaapzak 😊

4 jaar geleden

wij hebben de slaapzak en lakentje gebruikt vanaf geboorte tot ze in een 'gewone' slaapzak ging (tot maand of 3) toen paste de slaapzak niet meer. Ze is zonder veel problemen zonder gaan slapen. armen komen inderdaad makkelijk onder lakentje uit, maar ze kan zichzelf niet wakker slaan.

4 jaar geleden

Ik twijfel ook enorm... vooral omdat hij zo duur is!

4 jaar geleden

Hier ook heel tevreden met het lakentje! Wij hebben de wieg variant en inmiddels ook het ledikant lakentje. Ik gebruik ze icm de puckababy 4 seizoenen. Mijn zoontje wordt er direct rustig van als hij erin ligt en slaapt veel beter. In z’n ledikant komen z’n armen wel boven het lakentje vandaag dus heb nu ook het slaapzakje gekocht om dat eens te proberen. Ik heb alles via marktplaats/vinted gekocht en dat scheelt nog wel wat in de prijs 😊

4 jaar geleden

Wij gebruiken het lakentje nu een week en in combinatie met de 4-seizoenen slaapzak van Puckababy. Onze baby was altijd ontzettend bewegelijk met zijn armen, maar we zijn echt positief verrast door het lakentje. Ik denk dat Beau best met z’n armen eronderuit zou kunnen komen, maar hij wordt direct rustig onder dit lakentje, dus dat is nog niet gebeurd. Het lakentje is prijzig, maar hier het geld absoluut waard!

4 jaar geleden

Bij ons was het geen succes 😂. Ik had hem op vinted gekocht en heb hem daar na het proberen binnen 10 minuten weer verkocht voor hetzelfde bedrag. Misschien daar even naar kijken om het uit te proberen?

4 jaar geleden

Wij hebben hem nu een week in gebruik omdat onze zoon steeds op zijn buik draaide en niet meer terug ging. Met als gevolg dat hij s nacht steeds met zijn gezicht in het matras lag en wij slapeloze nachten hadden. Hij slaapt als een roos en wij zijn er erg blij mee omdat we ons s nachts geen zorgen meer hoeven te maken.

4 jaar geleden

Hier ook erg tevreden over het nunkilakentje. Wij gebruiken dit in combinatie met de puckababy slaapzak 4 seizoenen. Ons zoontje sliep na 6 maand overdag zijn dutjes mede daardoor in zijn eigen bedje in plaats van alleen maar op ons.

4 jaar geleden

Hele wisselende ervaringen dus... ik ga me uitproberen en hopen dat het me geld waard is 🙂 Thanks voor jullie reacties!

4 jaar geleden

Ik heb er ook een in huis en beide zoontjes zijn zo bewegelijk dat ze zich er onder vandaan wurmen. Ik ga heb te koop zetten op marktplaats 😂😂

4 jaar geleden

Hier heel erg tevreden over het lakentje! Had een erg onrustig zoontje wat graag geborgen lag. Lakentje deed hier wonderen hij sliep gelijk beter! Nu 6.5maand en slaapt er nog heerlijk mee met een puckababy 4 seizoenen slaapzak🙂voor mij het geld waard geweest!

4 jaar geleden

Tip is wel om inderdaad vinted in de gaten te houden, daar staan ze soms voor een leuk prijsje op🙂

4 jaar geleden

Reactie op Dennise89

Tip is wel om inderdaad vinted in de gaten te houden, daar staan ze soms vo ...
Zeker omdat er best wat mensen zijn die het proberen zonder succes. Ik houd meestal niet zo van tweede hands textiel. Maar die van mij was ook alleen gewassen en getest. Kreeg hem incl. verpakking en met foto van de bon binnen!

4 jaar geleden

Reactie op augustbaby

Zeker omdat er best wat mensen zijn die het proberen zonder succes. Ik houd ...
Daarom dat is super toch! Ik heb hem uiteindelijk ook zelf gewoon aan geschafd. Maar kan me voorstellen dat het met deze prijzen niet voor iedereen is weg gelegd😊 bijna 80euro(volgens mij) voor een lakentje is ook absurt🙈

2 jaar geleden

Reactie op ilona1988

Hele wisselende ervaringen dus... ik ga me uitproberen en hopen dat het me ...
Hoi Ilona! Hoe zijn je ervaringen geweest en t/m welke leeftijd heb je het lakentje gebruikt?

vorig jaar

Reactie op Frestobob

Hoi Ilona! Hoe zijn je ervaringen geweest en t/m welke leeftijd heb je het ...
Ik ben ook benieuwd naar de ervaring!