16 Reacties
4 jaar geleden
Wij zetten altijd Junior Squad op op Youtube. Dit is engelstalig en hij vind het zo leuk! Zijn allemaal liedjes en als we het dan zelf zingen begint hij al te lachen omdat hij het herkent.
Voor ‘rustige’ momenten doen we Peppa pig
4 jaar geleden
Ik doe sinds ongeveer een week mn zoontje Teletubbies laten kijken en hij doet nu verschillende klanken maken. ‘Oo’ en de Ee’ daarvoor deed hij dat nog niet. Ik denk dat het de perfecte timing was om tijdens sprong 6 daar mee te beginnen. En hij vindt die zon met baby erin ZO leuk🤣
Maar Teletubbies dus en juf roos.
Ook dat liedje (met dansje) ‘tjoe tjoe wah’ vindt hij helemaal geweldig. Op YouTube te vinden
Sensory bear vindt ie ook nog leuk vanwege de muziek, dan gaat ie dansen.
En je hebt ook dierengeluiden filmpjes voor baby’s/peuters. Die vindt ie ook leuk!
4 jaar geleden
Mijn oudste zoontje kijkt wel eens Nijntje op Netflix. Die vind dat helemaal fantastisch. Mijn jongste kijkt dan even mee, maar dat is vaak maar heel even. Hij is vaak te druk met andere dingen.
Ik kreeg trouwens de tip om zo minimaal mogelijk de iPad te pakken. Het is namelijk slechter voor de ogen. Je kunt beter de tv aanzetten.
4 jaar geleden
Ketnet junior en teletubbies. En soms kikker op Netflix. Maar vooral Ketnet junior.
4 jaar geleden
Onze dochter kijkt graag naar Cocomelon. Engelse liedjes, zelf zingen we ze ook mee 🤭 En onze andere dochter van 5 jaar leert hier ook gelijk van ;)