23 Reacties

3 jaar geleden

Laatst toy story 1 tm 4 gekeken, nu bezig met shrek en hierna staat chicken little op de planning

3 jaar geleden

Hier is ouderwets Tiktak favoriet. Ook bumba is leuk. Je hebt ook op youtube allerlei filmpjes of korte afleveringen van van alles. Woezel en Pip, Joki, kinderen voor kinderen. Laatst kwam ik een kort filmpje tegen van een boek can Eric Carle (niet rupsje nooitgenoeg overigens). Was ook leuk!

3 jaar geleden

Nemo was hier wel een succes, verder via YouTube kids: jokie en jet of nijntje

3 jaar geleden

Ziggo kanaal 52, Ketnet junior. Grote hit hier!

3 jaar geleden

Hier is de kleine meid dol op puffin rock. Staat op Netflix.

3 jaar geleden

Onze dame is mega fan van Zandkasteel aan Zee (NPO zeppelin maar te vinden op YouTube) is ook nog een beetje educatief met leren van dieren, voertuigen etc. En muziek en dans.. verder kijken wij ook juf Roos, Jokie en jet, nijntje, Peppa Pig en heel vaak de Efteling On Ride van Symbolica en Carnaval festival..maar goed, we zijn dan ook vaak in de Efteling te vinden haha

3 jaar geleden

Mijn zoontje is momenteel gek van Puppy Vriendjes op disney channel (disney+)

3 jaar geleden

Shawn het schaap is hier een hit op Netflix.馃槀 En cocomelon natuurlijk..

3 jaar geleden

Hier een fan van de pyjamahelden (disney+) 馃槄

3 jaar geleden

Sing, teletubbies, paw patrol

3 jaar geleden

Hier vindt ze het kijken van baby tv ook leuk. Net als de verhaaltjes van Dikkie dik op youtube.

3 jaar geleden

Cocomelon is hier favoriet, wordparty, peppa pig en puffin rock zijn ook een aanrader!(onze dochter kijkt wel alles in engels)

3 jaar geleden

Onze zoon vind het zandkasteel (YouTubekids) en masha en de beer (Netflix) erg leuk.

3 jaar geleden

Sesamstraat!

3 jaar geleden

Meestal ketnetjunior. Of op YouTube kids , story zoo. pretlettertjes. musti 3d .

3 jaar geleden

Mijn zoontje is helemaal gek van HeyKids op YouTube. Zijn bekende liedjes met een tekenfilmpje erbij. Al andere dingen geprobeerd maar dit blijft zijn favoriet 馃グ

3 jaar geleden

Buurman en buurman!

3 jaar geleden

Tik Tak op YouTube is mijn dochter gek op!

3 jaar geleden

Rintje, tiktak, zandkasteel, fenna zeppelin liedjes

3 jaar geleden

Meine freundin Conni (Netflix)馃槀 Vreselijk, maar hier opeens helemaal een hit.