28 Reacties

4 jaar geleden

Voor wat is het als ik mag vragen?

4 jaar geleden

Ik kwam het tegen op tiktok, dit leek me best interessant en wil het wel uitproberen, ben al 36 weken dus weet niet of dit voor mij nog veel nut heeft aangezien vele al tussen de 32 en 35 weken waren begonnen.

4 jaar geleden

Ik 🙋🏽‍♀️ maar ik durf hier niet teveel van drinken omdat ik bang ben dat ik hierdoor weeën zal opwekken dus tot nu toe nog maar 2 kopjes gedronken en vind het lekker qua smaak. Ik ben momenteel 35 weken

4 jaar geleden

Voor wat is het als ik mag vragen?
De thee versterkt de spieren van de baarmoeder waardoor de weeën efficiënter zouden zijn en de bevalling dus vlotter en sneller kan verlopen. Doordat de baarmoeder goed haar werk kan doen en beter kan aanspannen en ontspannen, zou ook het bloedverlies na de bevalling worden verminderd.

4 jaar geleden

Reactie op SWZ

De thee versterkt de spieren van de baarmoeder waardoor de weeën efficiënte ...
Ahhh bedankt voor de antwoord! En waar kan je het halen? Ben toevallig vandaag 34 weken

4 jaar geleden

Kheb het ook gehaald bij de eerste zwangerschap en nu gebruik ik het weer. Het zorgt er voor dat je ook niet al te veel bloedingen hebt nadien.

4 jaar geleden

Ahhh bedankt voor de antwoord! En waar kan je het halen? Ben toevallig vand ...
Ik heb het op deze website besteld https://natural-moummies.nl/ maar ik zie dat ze momenteel geen bestellingen meer aanneemt. Maar tik dit even in in Google dan kom je nog verkopers tegen

4 jaar geleden

Reactie op SWZ

Ik heb het op deze website besteld https://natural-moummies.nl/ maar ik zie ...
Dankjewel voor de informatie!

4 jaar geleden

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Denk vanaf een week of 35. Tot de bevallingen 39+2. Vond het wel lekker en ik moet zeggen ik had een prima bevalling en nauwelijks tot geen bloedverlies. Dus ik trek straks het pakje ook weer open.

4 jaar geleden

Reactie op BabySadelaar

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Denk vanaf een week of 35 ...
Haai, welk merk had je toen gekocht?

4 jaar geleden

Reactie op NicoleCG

Haai, welk merk had je toen gekocht?
Deze!!

4 jaar geleden

Zou dit gewoon te koop zijn bij de meeste gezondheidswinkels/natuurwinkels? Zoals Holland en Barrett bijvoorbeeld?

4 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Zou dit gewoon te koop zijn bij de meeste gezondheidswinkels/natuurwinkels? ...
Ja ik denk het wel

4 jaar geleden

Ik heb deze net gekocht maar ik zie op de verpakking staan dat deze niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden. Weet iemand hier meer over?

4 jaar geleden

Welke merk raden jullie aan? En in welke winkels kan je het halen?

4 jaar geleden

Reactie op veerlebevers

Ik heb deze net gekocht maar ik zie op de verpakking staan dat deze niet ti ...
Dit kwam ik tegen

4 jaar geleden

Bij Holland & Barrett in België gekocht.

4 jaar geleden

Deze bij tea bar besteld, vooral koud is het lekker te drinken. Nu hopen dat het werkt al zul je er niet achter komen

4 jaar geleden

Reactie op Nivii

Bij Holland & Barrett in België gekocht.
Deze heb ik ook gehaald! Alleen in NL dan haha. Let wel op dat dit vrij grote zakjes zijn, dus niet voor kleine kopjes thee. Mocht iemand toch liever kleinere zakjes hebben, die verkopen ze daar ook, in een pakje van 20 zakjes, hetzelfde merk. Morgen eens uitproberen of het smaakt 😁

4 jaar geleden

Ik ben er net mee begonnen nu 37 weken. Benieuwd of het je baarmoedermond ook echt week maakt 😜! Ze raden bij de holland and barrett het pas vanaf 38 weken aan ivm weeën op wekken zei die vrouw.