28 Reacties
4 jaar geleden
Voor wat is het als ik mag vragen?
De thee versterkt de spieren van de baarmoeder waardoor de weeën efficiënter zouden zijn en de bevalling dus vlotter en sneller kan verlopen. Doordat de baarmoeder goed haar werk kan doen en beter kan aanspannen en ontspannen, zou ook het bloedverlies na de bevalling worden verminderd.
4 jaar geleden
Reactie op SWZ
De thee versterkt de spieren van de baarmoeder waardoor de weeën efficiënte ...
Ahhh bedankt voor de antwoord! En waar kan je het halen? Ben toevallig vandaag 34 weken
4 jaar geleden
Kheb het ook gehaald bij de eerste zwangerschap en nu gebruik ik het weer. Het zorgt er voor dat je ook niet al te veel bloedingen hebt nadien.
4 jaar geleden
Ahhh bedankt voor de antwoord! En waar kan je het halen? Ben toevallig vand ...
Ik heb het op deze website besteld https://natural-moummies.nl/ maar ik zie dat ze momenteel geen bestellingen meer aanneemt. Maar tik dit even in in Google dan kom je nog verkopers tegen
4 jaar geleden
Reactie op SWZ
Ik heb het op deze website besteld https://natural-moummies.nl/ maar ik zie ...
Dankjewel voor de informatie!
4 jaar geleden
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Denk vanaf een week of 35. Tot de bevallingen 39+2.
Vond het wel lekker en ik moet zeggen ik had een prima bevalling en nauwelijks tot geen bloedverlies.
Dus ik trek straks het pakje ook weer open.
4 jaar geleden
Reactie op Cutechaos
Zou dit gewoon te koop zijn bij de meeste gezondheidswinkels/natuurwinkels? ...
Ja ik denk het wel
4 jaar geleden
Ik heb deze net gekocht maar ik zie op de verpakking staan dat deze niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden. Weet iemand hier meer over?

4 jaar geleden
Reactie op veerlebevers
Ik heb deze net gekocht maar ik zie op de verpakking staan dat deze niet ti ...

Dit kwam ik tegen

4 jaar geleden
Deze bij tea bar besteld, vooral koud is het lekker te drinken. Nu hopen dat het werkt al zul je er niet achter komen

4 jaar geleden
Reactie op Nivii
Bij Holland & Barrett in België gekocht.

Deze heb ik ook gehaald! Alleen in NL dan haha. Let wel op dat dit vrij grote zakjes zijn, dus niet voor kleine kopjes thee. Mocht iemand toch liever kleinere zakjes hebben, die verkopen ze daar ook, in een pakje van 20 zakjes, hetzelfde merk.
Morgen eens uitproberen of het smaakt 😁