37 Reacties
3 jaar geleden
Bij ons gewoon patat en frikandel ofzo
En dan grote stukken zelf afkouwen
Het is echt niet erg als hij dat krijgt!
Ze worden echt niet ineens heel dik van patat en frikandel soms.
Bij ons standaard zondag of zaterdag
3 jaar geleden
Ja dat probleem beginnen we hier ook te krijgen. wat we nu meestal doen is eten als hij op bed ligt en hem eerder laten eten. We hebben hem ook een keer wat soepstengels gegeven zodat hij ook iets anders dan anders had en het leek er qua vorm een beetje op 😅 ik zou een dreumes persoonlijk nooit zo ongezond eten geven nee
3 jaar geleden
Wij hebben nu net voor het eerst een paar frietjes en kipnuggets gegeven😅 nu hopen dat hij geen last van buikpijn ofzo krijgt. Hij is het natuurlijk helemaal niet gewend. Ik wil ook niet steeds stiekem na bedtijd van de kleine frietjes eten. Liever gewoon lekker samen aan tafel. Bij mijn man deden ze dat vroeger en zij hebben dat allemaal toen overgenomen dat die tijd een goeie tijd is om friet te eten😅 dus zodra ze oud genoeg waren om het zelf te doen, draaiden de rollen om en maakten de Kids friet als papa en mama in bed lagen🤣
3 jaar geleden
Hier zoutloze patat en een halve frikandel in de lengte. Daarnaast vaak nog appelmoes en restje groente van de dag ervoor. Ik geef hem ook altijd salade ( dat eet ik zelf ) maar eigenlijk laat ie dat altijd liggen.
We hebben geen specifieke frietdag. Meestal 1x in de maand. Soms 2x in de maand.
3 jaar geleden
Hier eet hij al een paar maanden heerlijk mee elke zaterdag! Frietjes en een frikandel meestal. Altijd zonder zout, soms wel wat saus erbij tegenwoordig want dat is ook wel interessant nu 😂 eerst haalden we de puntjes van de friet af, tegenwoordig knabbelt hij ze lekker zo weg. Nog nooit last van zn buik gehad en hij smult ervan. Onze peuter eet ook mee sinds hij een jaar was. Ik ga echt niet op een andere tijd eten en krijg het ook niet voor elkaar om hem een potje o.i.d. te laten eten. Wat ik best snap, die friet is gewoon heerlijk 🫢
3 jaar geleden
Hier wordt maar weinig friet gegeten als avondeten, eens per twee maanden of zo. Nou dan mag hij lekker mee eten hoor!
Frietjes zonder zout en zonder scherpe punten en een snack erbij. Hij eet normaal ongeveer 5 happen avondeten maar kan dan wel opeens een hele frikandel op. Prima kerel!
Die frikandel breek ik vast wat kleiner en verder mag hij het zelf oplossen.
3 jaar geleden
Hier eet ze alles mee, dus ook de frietjes en snackje. Lekker appelmoes erbij wat dan van de frietjes af word gelikt.
3 jaar geleden
Hier krijgt ze ook al een tijdje wat zoutloze frietjes. Thuis uit de airfryer en anders gewoon normaal. Meestal paar kipnuggets erbij. Ze vindt het heerlijk.
3 jaar geleden
Onze dochter eet enkele stukjes boulet. Ze geeft zelf aan wanneer ze er genoeg van heeft. En dan krijgt ze nog een boterham. Frietjes lust ze niet.
3 jaar geleden
Reactie op M30
Allemaal prima wat ik hier lees hoor, eigen keuze, maar iedereen zegt ik ge ...
Wij geven eigenlijk altijd zout overal overheen.
Ik denk dat het echt niet erg is met 1,5
Ik ben heel makkelijk in die dingen