10 Reacties

3 jaar geleden
Hier ook bibs spenen maar heb geen last van schimmel. Je moet ze rond de 4-6 weken wel vervangen.. met uitkoken komt er water in maar als je dan in de speen knijpt komt het vocht eruit, hierna laat ik ze altijd aan de lucht drogen en zit er helemaal geen vocht meer in

3 jaar geleden
De bibs spenen mogen eigenlijk niet uitgekookt worden, maar alleen afgespoeld met kokend water. Deze tip kregen wij in het ziekenhuis

3 jaar geleden
Reactie op SY85
Ik doe er kokend water van de waterkoker in
Misschien door de speen hier niet in te leggen, alleen het water eroverheen te gieten

3 jaar geleden
Deze spenen mogen niet uitgekookt worden je moet ze in gekookte water neer leggen en dan met 5 min eruit halen en in de speen knijpen om de restante water eruit te halen dit kan je ook lezen op het internet en je moet de spenen vaak controleren op scheurtjes enz dit komt omdat deze spenen van natuur rubber worden gemaakt deze spenen moet je ook weggooien met 6 weken en dan weer een nieuwe kopen dit vind ik wel een beetje extreem je moet ze gewoon goed controleren op stuk zijn en op een gegeven moment word het speen gedeelte ook heel groot