10 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook bibs spenen maar heb geen last van schimmel. Je moet ze rond de 4-6 weken wel vervangen.. met uitkoken komt er water in maar als je dan in de speen knijpt komt het vocht eruit, hierna laat ik ze altijd aan de lucht drogen en zit er helemaal geen vocht meer in

3 jaar geleden

De bibs spenen mogen eigenlijk niet uitgekookt worden, maar alleen afgespoeld met kokend water. Deze tip kregen wij in het ziekenhuis

3 jaar geleden

Reactie op kimvanwijk

De bibs spenen mogen eigenlijk niet uitgekookt worden, maar alleen afgespoe ...
Ik doe er kokend water van de waterkoker in

3 jaar geleden

Reactie op SY85

Ik doe er kokend water van de waterkoker in
Misschien door de speen hier niet in te leggen, alleen het water eroverheen te gieten

3 jaar geleden

Wij hadden dat ook! Schrok er even van. Maar toen ik t met mn nagel probeerde weg te halen, bleek het gewoon een randje stof te zijn die zich daar verzameld. Maar daarna alsnog verwisseld

3 jaar geleden

Hier ook! Wij dachten dat het stof was dus gingen van niks ergs uit. We hebben ons er eigenlijk ook niet in verdiept dus hebben hem ook nog nooit vervangen🙊 ook koken we de speen eigenlijk altijd uit, zal er nu om denken nu ik dit weet!

3 jaar geleden

Bibs inderdaad nooit uitkoken, en altijd uitknijpen, en inderdaad tijdig vervangen

3 jaar geleden

Wij hebben ook frigg speen alleen we hebben geen zwarte rand maar beetje wit is dat ook schimmel? Heel erg nog nooit over na gedacht dat het schimmel kan zijn😯

3 jaar geleden

Deze spenen mogen niet uitgekookt worden je moet ze in gekookte water neer leggen en dan met 5 min eruit halen en in de speen knijpen om de restante water eruit te halen dit kan je ook lezen op het internet en je moet de spenen vaak controleren op scheurtjes enz dit komt omdat deze spenen van natuur rubber worden gemaakt deze spenen moet je ook weggooien met 6 weken en dan weer een nieuwe kopen dit vind ik wel een beetje extreem je moet ze gewoon goed controleren op stuk zijn en op een gegeven moment word het speen gedeelte ook heel groot

3 jaar geleden

Ja is een randje stof, hebben wij ook soms. Maken dit elke dag schoon als we de speen in kokend water leggen