11 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben echt zo inspiratieloos. Wij weten niet wat het wordt en zijn ook nog niet uit wat betreft de namen. Nou ga dan maar eens zoeken naar een leuke/stoere geboortekaartje! Ben sinds 2 weken bezig, maar kan toch nog geen 1 vinden waarbij ik zeg, ja dit is hem. Vind het echt heel lastig.

5 jaar geleden

Wij hebben maandag onze kaartjes ontworpen. Het zijn er 4 die met een touwtje aan elkaar geknoopt worden. Niet iedereen krijgt dezelfde ivm meertaligheid en wel/niet uitnodigen voor kraamfeest. Het zwart is in werkelijkheid groen...

5 jaar geleden

Wij houden het lekker simpel maar wel met koperfolie details 😍

5 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft tekening gemaakt met onze 2 katten... dat wordt de voorkant.... heb geen foto in kleur

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een kaartje met goudfolie op kalkpapier en een handgeschept ‘achterkaartje’. Wij zijn er verliefd op!

5 jaar geleden

De leeuwtjes zijn populair hier :D

5 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

De leeuwtjes zijn populair hier :D
Als het kindje voor 23-8 komt is dat ook het sterrenbeeld 🦁

5 jaar geleden

Reactie op LisaGrol

Als het kindje voor 23-8 komt is dat ook het sterrenbeeld 🦁
De mijne kan ook nog voor 23-7 komen, dan is ze een kreeft :D Heb het beoogde leeuwtje daarom toch maar uit de spotlight gehaald 😂

5 jaar geleden

Reactie op Chantallll

Wij hebben gekozen voor een kaartje met goudfolie op kalkpapier en een hand ...
Wat een prachtig kaartje! Mag ik vragen waar jullie deze besteld hebben? Alvast bedankt!

5 jaar geleden

Wij hebben voor een parelmoer kaart met flamingo lekker zomers 😎🤗 naam heb ik even er af gehaald

5 jaar geleden

Reactie op kashgf

Wat een prachtig kaartje! Mag ik vragen waar jullie deze besteld hebben? Al ...
Sorry ik zie het nu pas! Kaartje hebben wij besteld bij Lief Leuk & Eigen! 💘