Als ik mijn dochter een hoedje op zet trekt het gelijk weer af. Volgende week gaan wij op vakantie en ze heeft nog niet heel veel haar. Hebben jullie tips?
Hier ook een eigenwijs meisje maar als ik het op zet en haar gelijk afleid (dus gelijk gaan fietsen, pas opzetten als je echt weg kunt rijden) dan gaat het hier de helft van de tijd goed. En inderdaad goed vastbinden. Soms krijgt ze m niet af en wordt ze heel boos maar dan probeer ik haar weer af te leiden en gaat het soms wel
Hier een petje zonder koordjes. Inderdaad gelijk je kindje afleiden nadat het petje opgezet wordt. En dan niet meer zelf aan het petje zitten anders is de trigger daar weer. Zit het petje niet te strak? Soms helpt het tijdens het wandelen in de wagen het petje dan pas op te doen en ondertussen ergens enthousiast naar wijzen
Hier precies zo dus ik lees even mee. Alles wat er op dr hoofd zit is er met 10 seconden af. Hoedjes (vastgebonden met koord), haarbandjes, zonnebril met en zonder elastiek, een doek, letterlijk alles. 馃槄
Hier precies zo dus ik lees even mee. Alles wat er op dr hoofd zit is er me ...
Same!
Afleiden met eten/ speelgoed/ clowneske acties werkt even.. Zodra de handjes vrij zijn gaat het hoofddeksel af 馃檭
Ik smeer alles gewoon goed in en probeer hem zoveel mogelijk uit de directe zon te houden.
Vanaf nu elke dag een haarbandje opdoen? Steeds opnieuw opdoen.. steeds een beetje groter en na een paar dagen mutsje proberen? .. wij deden dit al vanaf 4 maand oud.. ze weet niet beter dat ze altijd wat op haar hoofd heeft.