22 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben dat gehad bij het begin. Wij hebben veel baat gehad van een osteopaat. Wij hebben toen een oefening gekregen en sindsdien geen problemen meer gehad

4 jaar geleden
Ik heb 1 keer een klein theelepeltje verse jus d orange gegeven.. dit leek bij ons zoontje toen wel te helpen!

4 jaar geleden
Wij hebben op advies tegen krampjes infacol gaan halen omdta ik niet constant olie wil gebruiken en een suppo steken als de ontlastigb maar niet wilt komen. Mijn ventje is nu bijna 8 weken en soms zit hij paar dagen te drukken maar er komt niets uit en hij slaapt er slecht van. Hoop dat je een oplossing vind. Je voelt je anders wat hulpeloos als je je kleintje niet kan helpen🙂

4 jaar geleden
Reactie op Talithaa01
Wij hebben dat gehad bij het begin. Wij hebben veel baat gehad van een oste ...
Oh top! Ik ga het eens opzoeken

4 jaar geleden
Ik heb 1 keer een klein theelepeltje verse jus d orange gegeven.. dit leek ...
Morgen maar gelijk proberen hoop dat het bij die kleine ook lukt 😊

4 jaar geleden
Reactie op Van Meel Ines
Wij hebben op advies tegen krampjes infacol gaan halen omdta ik niet consta ...
Oke ik moet morgen toch de stad in.. dat kan ik bij de etos of kruidvat halen? Ze drinkt wel goed en laat wel steeds scheetjes ook slaapt ze goed en is ze altijd vrolijk.. dus wat het dan is 🤷🏻♀️ hoop dat alle tips werken 😊

4 jaar geleden
Oke ik moet morgen toch de stad in.. dat kan ik bij de etos of kruidvat hal ...
Eventueel Sab simplex bestellen, helpt ook erg goed! Is wel via Duitsland te krijgen helaas.. mag de link hier wss niet neer zetten 🙈

4 jaar geleden
Hier ook eentje die veel last had van zijn darmpjes! Infacol werkte voor ons helaas niet.. maar na 2 behandelingen bij de osteopaat en een theelepeltje lijnzaadolie 1x per dag bij de fles (advies kinderarts) bij de voeding gaat het vanzelf :) (en zonder krampjes).
Hoop dat jullie ook snel iets vinden dat werkt 🍀

4 jaar geleden
Probiotica! Dat was bij ons de oplossing tegen obstipatie.
Orthiflor start, 1,5 schepje in de fles 1x per dag. https://www.bol.com/nl/nl/p/orthica-orthiflor-start-42-gr/9200000005143272/?bltgh=tn50pnfwWFwp7anqIuJMFw.2_36.37.ProductPageUrl
Inmiddels zijn wij van Nutrilon Omneo naar Hero Comfort+ overgestapt en hebben we gemerkt dat ze de probiotica niet eens meer nodig heeft. Dat zou je ook kunnen proberen.
Veel succes 🤗

4 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om een thermometer in dr billetjes te doen? Dat hielp hier heel goed! Eventueel wat olijfolie of borstvoeding op de thermometer smeren. Wij deden dit een paar keer per dag en dan kwam t of dezelfde dag of de volgende dag nog op gang.

4 jaar geleden
Reactie op Charlotte33
Heb je al geprobeerd om een thermometer in dr billetjes te doen? Dat hielp ...
Ja meerdere malen met de thermometer.. 1x een beetje ontlasting maar daarna stopte het helaas weer. Ik had vrijdag van kruidvat merk darmkramp druppels gebruikt en heeft 2 maal alles ondergepoept 🤭 en vrolijk dat ze was! Hoop dat ze is vanuit haarzelf ontlasting krijgt.

4 jaar geleden
Ja meerdere malen met de thermometer.. 1x een beetje ontlasting maar daarna ...
Je moet oppassen met thermometer, dat wordt streng afgeraden. Kan je vanalles mee kapot maken.
Wij hebben dit bij de apotheek gehaald op aanraden van huisarts. Hielp goed en kwam daarna gelukkig vanzelf weer opgang!

4 jaar geleden
Reactie op JVM8
Je moet oppassen met thermometer, dat wordt streng afgeraden. Kan je vanall ...

Oh sorry ik heb het bericht verkeerd getypt wat zo overkwam.. ik ben juist tegen olijf olie in het flesje laat staan anaal! In mijn eerdere bericht stond ook op advies van de ha en cb. Ik bedoelde meer temperaturen kwam er een beetje ontlasting😪 anders pomp ik haar helemaal leeg en dat kan ik niet maken.. vandaar zoek ik andere oplossingen zodat er uiteindelijk vanuit zichzelf ontlasting uitkom.