Ik heb een gekke vraag.. schaam me eigenlijk om dit zo openbaar te vragen. Maar goed zo zijn al onze kleintjes in ons buik gekomen dus gek kan het natuurlijk niet zijn..
Mijn vriend en ik waren even lekker aan het genieten van elkaar. En hij mij aan het verwennen. Nu kwam ik ineens klaar met enorm veel vocht (volgens Google squirten 😲) dit heb ik nog nooit meegemaakt waardoor ik gelijk dacht aan dat het mijn vruchtwater zou zijn..
Maak ik mij onnodig zorgen? Of...
help! Ik heb geen idee wat het is
Orgasmes zijn vaak intenser tijdens de zwangerschap, ook ik merk dit. Het kan zijn dat je idd gesquirt (of hoe je het ook schrijft) hebt hahah. Niks om je druk over te maken. Lekker genieten ;)
Geniet er van, hier is het libido bijna bevroren van mijn kant... Gelukkig heeft m'n vriend hier alle begrip voor. K heb zin om terug zin te hebben in m'n eigen man! 🙈
Wil het niet overduidelijk maken dat ik onder een steen vandaan kom. Maar wie “lukt” het precies als het lukt? De man, dat hij het (heel) goed doet? Of de vrouw, omdat..??
Nu we toch zo open met elkaar zijn 🤷🏻♀️😇.
Wil het niet overduidelijk maken dat ik onder een steen vandaan kom. Maar w ...
Naja het lukte mijn vriend dus haha! Maar het is hem voor de zwangerschap nog nooit gelukt. Volgens Google voel je het als vrouw beter en omdat je dan beter kan ontspannen haha.
Het lukt de man. Als iemand goed down under het juiste plek raakt lukt het. ...
Dit ja, bij mij is het vooral in standjes van achter en dan nog moet hij een bepaalde plek steeds raken ;)
Iets wat ik ook pas een jaar geleden heb ontdekt gek genoeg.