8 Reacties
4 jaar geleden
Bij mijn eerste bevalling heb ik daar ook heel erg veel last van gehad, kon zelfs de eerste weken alleen maar liggend borstvoeding geven. Uiteindelijk is het na een paar weken minder geworden en na een paar maanden was het weg. Ook veel paracetamol geslikt, verder was er niets aan te doen kreeg ik te horen…
4 jaar geleden
Ik heb er een paar dagen last van gehad. Even z'n ringband bij de icare lenen. Dat verlicht al een hele hoop, nu weinig tot geen last meer 😊
4 jaar geleden
Jeetje wat balen, je stuitje is zo onwijs gevoelig. Weet je zeker dat het een kneuzing en bijvoorbeeld niet een ontwrichting is?
4 jaar geleden
Denk niet dat het bij mij echt gekneusd was maar zo voelde het wel de eerste week!
Ik kon amper zitten, terug rechtstaan, niezen, hoesten, naar de wc gaan,...
Was echt verschrikkelijk pijnlijk mijn staartbeentje en de hechtingen van mijn knip.
Ik pakte paracetamol afwisselend met brufen, voor derest helaas ook geen tips ben ondertussen 2weken geleden bevallen en moet zeggen het gaat echt al een héél stuk beter, het is nog een klein beetje gevoelig maar heb geen pijnstillers meer nodig.
Veel beterschap!!
4 jaar geleden
Balen! Bij mij is de bevalling zo snel gegaan dat het bekken wat verschoven is en mijn stuitje gekeusd, de pijn was ondragelijk vanaf dag 3 na de bevalling.
Ik heb contact opgenomen met de bekken fysio, zij gaf aan rust heel veel rust. Onze kleine is nu 2 weken oud en ik doe eigenlijk niets (soms is het lastig want we hebben ook een dochter van bijna 2) geluk bij een ongeluk is dat mijn partner een maand bij huis is om te helpen met de zorg. Dus rust, vooral niet tillen, iedere 6 uur 1000 mg paracetamol iedere 8 uur 400 mg ibuprofen. Ik volg dit nu bijna 2 weken op en ik merk echt een verschil, de pijn was namelijk zo erg dat ik echt niet meer kon lopen. Naar het toilet gaan deed zo'n pijn aan mijn stuitje dat ik echt door de grond ging.
Sinds vandaag ben ik gestopt met de ibuprofen, even aankijken hoe dat gaat en hopelijk kan ik de paracetamol ook snel achterwege laten.
Heel veel beterschap!
4 jaar geleden
Ik heb mijn stuitje gebroken gehad (niet door een bevalling)
Ik zat op een "donut" kussen misschien kan dat al pijn verlichting geven.