10 Reacties

3 jaar geleden

Is het niet zweet icm zonnebrand?

3 jaar geleden

Zonnebrand kan idd ook. Herken het van mij wat jaren geleden. Hg heeft zonnebrand verwijderaar maar ook speciale verwijderaar voor zweetplekken. Heb met beide erg goede ervaring! Krijg zweetvlekken er altijd goed uit met de spray en als het zonnebrand is met de ander. Lukt me inderdaad ook niet met ossengalzeep

3 jaar geleden

Zweet in combi met zonnebrand.. leg het maar even een nachtje in de glansspoelmiddel en dan normaal uitwassen.. weg alle vlekken

3 jaar geleden

Reactie op Annien

Zweet in combi met zonnebrand.. leg het maar even een nachtje in de glanssp ...
O klinkt goed, dat heb ik in huis, is het proberen waard!

3 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Zonnebrand kan idd ook. Herken het van mij wat jaren geleden. Hg heeft zon ...
Dank voor de tips!! Ik ga eerst glansspoelmiddel proberen want dat heb ik liggen en anders zeker dit. Inmiddels zoveel lakentjes verkleurd. Na de zomer gooi ik ze anders weg maar het ziet er gewoon niet fris uit

3 jaar geleden

Reactie op M30

Dank voor de tips!! Ik ga eerst glansspoelmiddel proberen want dat heb ik l ...
Als dat werkt is het nog beter want hg kost best wel wat altijd! Dus met huis tuin en keuken middeltjes is nog fijner

3 jaar geleden

En na het wassen in de zon laten drogen.. dat zorgt er ook voor dat vlekken eruit branden馃槉

3 jaar geleden

En? Ondertussen al geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Annien

En? Ondertussen al geprobeerd?
Nog niet aan toegekomen. Zal ze morgen eens in de zon leggen. Nog makkelijker om dat eerst te proberen

3 jaar geleden

Reactie op M30

Nog niet aan toegekomen. Zal ze morgen eens in de zon leggen. Nog makkelijk ...
Is ook een goed idee.. nat werkt het wel beter.. ik heb vandaag allemaal rompers in de planning voor in de zon.. tomaat en zonnebrandcr猫me vlekken 馃槱