16 Reacties
5 jaar geleden
Ik slik gember capsules ban h&b. Het haalt net het scherpe randje eraf.
5 jaar geleden
Het drankje gimber is ook goed (en lekker!) dat is een gember extract dat aangelengd kan worden met water of iets fris zoals appelsap
5 jaar geleden
Ik slik ze ook. Net als dat ik gember thee drink en de seabands heb geprobeerd. Maakt helaas weinig verschil, haalt een heeeeeel klein beetje de scherpe randjes eraf. Maar waarschijnlijk verschil het per persoon.
Inmiddels sinds vrijdag Suprimal tegen de misselijkheid. Dat lijkt meer te doen.
Supplementen zijn best duur. Als je gember lekker vindt zou ik misschien eerst voor gember thee gaan om te kijken of het effect heeft.
Succes in ieder geval! Hoop dat het snel afneemt.
5 jaar geleden
Ik gebruik die van de holland en barret en ze zijn mijn beste vriend. Ik neem er 2 per dag omdat ik anders wel misselijk werd naar 14 uur ongeveer. Sinds 2 weken niet meer misselijk. Inmiddels bijna 8 weken zwanger
5 jaar geleden
Ik had ze ook idd op advies van de dokter gekregen, en ik heb die van de Kruidvat gekocht omdat die van de tuinen bij de gebruiksaanwijzing stond dat ik E niet mocht nemen met zwangerschap
Uiteindelijk dus die van de Kruidvat gehaald en toen had ik een hele fijne avond op de wc馃檲馃樄 dus ik drink idd gewoon gember thee en die pillen laat ik staan Hihi.
5 jaar geleden
Als je alleen misselijk bent kan je ze proberen maar als je ook moet spugen raadt ik ze echt hard af. Het brandt dan namelijk in je slokdarm (pijnlijk)