16 Reacties

5 jaar geleden

Ik slik gember capsules ban h&b. Het haalt net het scherpe randje eraf.

5 jaar geleden

Ja gember mag ik neem antimettil en mag voor zwangeren

5 jaar geleden

verse gember thee helpt ook

5 jaar geleden

Slik ze nu een dag of vijf. Nog twee keer overgegeven in die vijf dagen, daarvoor vaker. Nog wel misselijk.

5 jaar geleden

Het drankje gimber is ook goed (en lekker!) dat is een gember extract dat aangelengd kan worden met water of iets fris zoals appelsap

5 jaar geleden

Ik slik gember capsules ban h&b. Het haalt net het scherpe randje eraf. ...
Ok ik heb ze gewoon van de kruidvat en 1 per dag ben benieuwd hoop dat het helpt

5 jaar geleden

Reactie op uaydemir

verse gember thee helpt ook
Ja ik hou dus echt niet van gember, ik wordt dus al misselijk als ik er aan denk. Hoop dat deze pillen helpen kan het niet nog veel langer vol houden zo

5 jaar geleden

Ik slik sinds gisteren gembercapsules van H&B en alleen vanmorgen om 6 uur misselijk van de honger en na een mandarijntje zakte dat af, later op de ochtend eindelijk kunnen ontbijten met een broodje. En de rest van de dag gaat het ook redelijk.

5 jaar geleden

Ik heb ze van de Kruidvat, voor mij heeft het weinig verschil gemaakt tot nu toe helaas. Ik probeer nu maar zoveel mogelijk te eten om de misselijkheid onder controle te houden. Fruit helpt!

5 jaar geleden

Ik slik ze ook. Net als dat ik gember thee drink en de seabands heb geprobeerd. Maakt helaas weinig verschil, haalt een heeeeeel klein beetje de scherpe randjes eraf. Maar waarschijnlijk verschil het per persoon. Inmiddels sinds vrijdag Suprimal tegen de misselijkheid. Dat lijkt meer te doen. Supplementen zijn best duur. Als je gember lekker vindt zou ik misschien eerst voor gember thee gaan om te kijken of het effect heeft. Succes in ieder geval! Hoop dat het snel afneemt.

5 jaar geleden

Bij mij hielp het zeker niet en ik heb erdoor zelfs een afkeer voor gember gekregen. Ik had de capsule namelijk een keer net geslikt en kort later moest ik braken.... hele gembercapsule los in mijn mond en keel 馃様

5 jaar geleden

Suprimal werkt bij mij super. Ik neem het alleen in als ik misselijk ben en dat is nu in week 10 gelukkig veel minder. Nu al 3 dagen niet meer geslikt.

5 jaar geleden

Ik gebruik die van de holland en barret en ze zijn mijn beste vriend. Ik neem er 2 per dag omdat ik anders wel misselijk werd naar 14 uur ongeveer. Sinds 2 weken niet meer misselijk. Inmiddels bijna 8 weken zwanger

5 jaar geleden

Ik heb die gember tabletten van antimill. Ik vind het maar niets. Daarom gebruik ik ze ook niet meer. Ik pers de gember met een persapparaat en doe het in mn thee.

5 jaar geleden

Ik had ze ook idd op advies van de dokter gekregen, en ik heb die van de Kruidvat gekocht omdat die van de tuinen bij de gebruiksaanwijzing stond dat ik E niet mocht nemen met zwangerschap Uiteindelijk dus die van de Kruidvat gehaald en toen had ik een hele fijne avond op de wc馃檲馃樄 dus ik drink idd gewoon gember thee en die pillen laat ik staan Hihi.

5 jaar geleden

Als je alleen misselijk bent kan je ze proberen maar als je ook moet spugen raadt ik ze echt hard af. Het brandt dan namelijk in je slokdarm (pijnlijk)