8 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Maartje, Wat vervelend dat je je hebt bezeerd, gelukkig ben je niet op je buik gevallen. Ik zou je vragen even neerleggen bij de verloskundige. Dan weet je zeker dat je de juiste antwoorden krijgt. Succes met de laatste loodjes! Groetjes Iris

4 jaar geleden

Ben gewoon even voor de zekerheid je vk, denk niet dat ze het nodig vinden dat je langs komt, maar wie weet😊

4 jaar geleden

Ik zal de vk bellen in t dorp, ik zit eigenlijk onder controle bij t ziekenhuis. Maar moet dan weer 40 min rijden en ben je zo een halve dag verder.

4 jaar geleden

Ik ben laatst ook ontzettend hard gevallen, was toen 34 weken, nu 36. Mijn honden botste kei hard tegen mijn beneden aan tijdens het rennen waardoor ik op mijn zij viel, heb er gelukkig niks aan overgehouden en ben ook niet op mijn buik gevallen, mijn armen hebben de meeste klappen opgevangen.

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap van de trap gevallen op mijn stuitje, dus ook niet op mijn buik. Maar door de val moest ik toch langskomen voor een ctg. Ik zou even bellen 😉

4 jaar geleden

Net met t ziekenhuis gebeld, op advies van de vk. Maar het was niet nodig om langs te komen aangezien ik de kleine nog goed voel en niet op m'n buik terecht bent gekomen. Maar mocht er in de loop van de dag iets veranderen moest ik alsnog bellen en langskomen

4 jaar geleden

Nog even over de tetanus vaccinatie.... Als je de 22 weken prik hebt gehad tegen kinkhoest dan hoef je nu geen tetanus vaccinatie te halen. Die zit daar namelijk in. Zo niet dan even met de huisarts bellen. Vervelend dat je gevallen bent, je zult wel beurs zijn nu. Maar een hele geruststelling dat je niet op je buik ben gevallen en de gynaecoloog het niet nodig vond om je te controleren.

4 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Nog even over de tetanus vaccinatie.... Als je de 22 weken prik hebt gehad ...
Bedankt voor de info dat wist ik niet, ik heb de 22 weken prik gehad.