20 Reacties

2 jaar geleden

Hier elke dag in de ochten altijd als tussendoortje 3/4 fruit met Griekse yoghurt. En in de middag 3/4 fruit met een vezelrijke cracker en evt nog wat rauwkost. Verder geen andere tussendoortjes.

2 jaar geleden

Ik volg even 馃槄

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt in de ochtend altijd fruit (hele appel/peer/banaan of mandarijntjes/kiwi oid), en in de middag mag ze iets lekkers. Dan heb ik een trommel waar koek/snoep/soepstengeltjes/krentjes ed in zitten, allemaal in kleinverpakking. Van de koekjes heb ik de kinderliga's of dreumeskoekjes. Zitten per 2 verpakt en dan krijgt ze er 1. Soms ook een knijpfruitje. Of bijvoorbeeld 2 lange vingers. Andere koekjes krijgt ze eigenlijk niet. Op de opvang krijgt ze ook vaak een volkoren cracotte of soepstengel

2 jaar geleden

Als ze om 17.00 uur erge honger heeft dan krijgt ze nog wel rauwkost, en dat eet ze dan ook prima

2 jaar geleden

Bij ons krijgen ze eierkoeken en evergreens. Niet heel gezond ofzo maar beter dan de kokosmacronen gevulde koeken of chocoladekoekjes waar ze natuurlijk ook gek op zijn

2 jaar geleden

Speculaas treats; 100 gr dadels/30 gr amandelen/speculaaskruiden naar smaak Mix de dadels of hak ze heel fijn Hak de amandelen (niet te fijn als je van stukjes crunch houd) Kruiden toevoegen Maak er balletjes, reepjes etc van Bewaren: glazen pot buiten de koelkast Heb nog veel meer recepten voor bijv rode bieten pannenkoekjes, framboos/kokos balletjes, notenkoekjes, groente brownies etc. Stuur maar een berichtje als je wilt 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Noname26

Bij ons krijgen ze eierkoeken en evergreens. Niet heel gezond ofzo maar bet ...
Heel eerlijk dat ontloopt elkaar niet veel hoor. In een eierkoek zit net zoveel suiker. En evergreens zijn ook suikerbommetjes. Maargoed het kan niet altijd alleen maar gezond zijn :)

2 jaar geleden

Bananenbrood (kan ook met bijvoorbeeld pompoen of appel in plaats van banaan) met of zonder pindakaas of pannenkoeken met volkoren meel werken bij ons ook heel goed

2 jaar geleden

Reactie op Lies90g

Speculaas treats; 100 gr dadels/30 gr amandelen/speculaaskruiden naar smaa ...
Top idee! Hoe lang kan je ze in glas bewaren?

2 jaar geleden

Top idee! Hoe lang kan je ze in glas bewaren?
Ik bewaar ze zelf maximaal 3-4 dagen 馃槉

2 jaar geleden

Cracotte cracker, lu crackers, maria biscuits / verkade knappertje? Niet mega gezond maar wel basic

2 jaar geleden

Hier vaak als snack rozijntjes, soepstengels, cracotte of maiswafel met zuivelspread, fruit, knijpfruit, snackgroente, schaaltje vruchtenyoghurt, handje pijnboompitten, volkoren ontbijtkoek . En ook wel eens een koekje of stukje Chocola.

2 jaar geleden

Havermout banaankoekjes: 3 rijpe bananen geprakt en 100 gram havermout mixen met wat koek en speculaaskruiden erdoor. Met toppings enzo kan je wat afwisselen, geraspte noten, rozijntjes of 80% pure chocolade bijv

2 jaar geleden

Wij maken wel eens zelf koekjes met enkel bloem, banaan en 100 procent pindakaas. Lekker en gezond. Als je interesse hebt in zelf maken zoek ik het even op. Ons kind eet trouwens verder geen koekjes. We eten fruit als tussendoortje en soms een maiswafel met hummus ofzo. Misschien is dat nog iets?

2 jaar geleden

Rijstwafels Maiswafels Popcorn Nootjes in kleine stukjes Rozijnen Cracotte / cracker Broodkorstje Zelfgemaakte baksels oa zoete aardappel pannenkoek = populair Dadels of gedroogd fruit ook populair

2 jaar geleden

Bij ons soms een Naked Bar, super lekker en geen toegevoegde suikers, enkel dadels, noten en fruit

2 jaar geleden

Ik maak deze havermout cakejes. Alle ingredi毛nten met destaafmixer fijn maken en goed 20 min op 180 graden. Meestal maak ik2 een grote portie voor mijzelf als ontbijt. En voor de kleine, in zo'n mini cupcake vorm meerdere kleine cakejes. Zelf doe ik er minder zoetigheid in als aangegeven. Maar doe ik wel een heel klein stukje pure chocolade in het midden. Zou voor die kleintjes niet perce hoeven overigens. Maar als je op 'baked oats' zoekt vind je wel meer variatie in deze havermout cakejes

2 jaar geleden

Oh en deze hoeveelheid is goed voor 1 ontbijt en 2 mini cakejes. Zelf voeg ik er vaak nog wat noten en lijnzaad aan toe voor wat gezonde vetjes. Kleine is hier helemaal gek op en vraagt nu regelmatig om een 'kiekie' 馃槃馃槅