23 Reacties Nieuwste boven ik heb kwarktaart gemaakt met 8 passievruchten en 1 mango en 800 gr kwark 8 gelatineblaadjes en 1 sinaasappel. ik heb de pitjes wel gezeefd
Reactie op girl1982 ik heb kwarktaart gemaakt met 8 passievruchten en 1 mango en 800 gr kwark 8 ...
oh met een bodem van 1 pak babyliga verkruimelen en boter mixen,aandrukken en 10 min bakken in oven op 180 graden
Mijn partner had dit gemaakt. Amandelmeel banaan en kokos yoghurt en fruit bovenop. Zonder suikers en zout
Reactie op M30 Mijn partner had dit gemaakt. Amandelmeel banaan en kokos yoghurt en fruit ...
Als je interesse hebt kan ik het recept wel Doorsturen
Ik ben nu in de war trouwens. Bedoel je gezond of lekker en makkelijk? Wij gingen voor 'gezond'. Zover als mogelijk met taart
Reactie op M30 Ik ben nu in de war trouwens. Bedoel je gezond of lekker en makkelijk? Wij ...
Haha nou eerlijk gezegd beide als het kan 🙊
Reactie op M30 Mijn partner had dit gemaakt. Amandelmeel banaan en kokos yoghurt en fruit ...
Leukk!!
Reactie op girl1982 oh met een bodem van 1 pak babyliga verkruimelen en boter mixen,aandrukken ...
Ohh ja ook heel creatief
Reactie op wendy717 Bedankt ! Ik zal eens even kijken naar het recept
Reactie op L-M-W Dank je wel!! Ik ga ook even kijken
Reactie op Xaxa Misschien kwarktaart?
Ja dat zou ook kunnen maar ik weet niet of hij dat lekker zal vinden.. soms een lastige eter🤔
Wij deden een watermeloentaart met Griekse yoghurt en wat fruit erop! Viel goed in de smaak met dit warme weer.
Reactie op emichi1 Wij deden een watermeloentaart met Griekse yoghurt en wat fruit erop! Viel ...
Leuk idee zeg
Reactie op M30 Als je interesse hebt kan ik het recept wel Doorsturen
Ik heb wel interesse in het recept :)
Reactie op emichi1 Wij deden een watermeloentaart met Griekse yoghurt en wat fruit erop! Viel ...
O wat een goed idee!!
Reactie op RaVe Ik heb wel interesse in het recept :)