Wij hebben een fietsstoeltje voorop de fiets van Urban iki waar onze dochter van net 1 jaar graag in gaat. Echter gaat ze soms wat scheef hangen en dan snijdt het bandje aan de zijkant in haar keel. Er zitten een soort rubberen bescherming dingen op maar ze had er een hele rode streep van in haar nek. Herkent iemand dit? En zo ja, tips zijn welkom 馃槉
Ja hebben wij ook! Ik zet hem er altijd recht in en hij kan prima zelf recht blijven zitten maar gaat zelf altijd hangen. Hij lijkt er geen last van te hebben. Dus dan is het maar zo. Vind het een mooi stoeltje haha
Ja wij hebben dat ook! Onze dochter gaat ook altijd hangen. Snap echt niet wat daar fijn aan is. Wij hebben ook het Urban Iki zitje en merk dat ik hierdoor wel erg twijfel of het wel het goede zitje is
(Overigens zit ze ook nooit met haar voeten in de steuntjes, die legt ze altijd op het stuur馃ぃ)
Hier precies hetzelfde probleem. Ik trek het tshirtje van mijn zoontje iets omhoog zodat het riempje niet in zijn nekje snijdt. Of ik doe er een spuugdoekje omheen
Voor ons huidige bobike stoeltje heb ik trouwens ook een oud model tweedehands bobike stoeltje gehad voor mijn oudste, en daar ook nooit dit probleem mee gehad.
Hier precies zo met de Yepp next mini. Ze blijft maar scheef zakken. Met inderdaad een rode streep in haar nek. Ze is wel heel klein en fijn. In denk dat het daar misschien nog mee te maken heeft.. Bij jullie misschien ook?
Wij dus de urban iki maar mijn zoontje zit al heel recht en zelfstandig vanaf 6 maanden en kan dus heel goed recht zitten. Daar ligt het ook niet aan, zit ook niet echt scheef in de stoel. Maar toch aan 茅茅n kant altijd dat riempje in zijn nek
Hier een petite meisje... Maar ook een chill monster馃槣 hangt ook altijd scheef met benen op het stuur.. Zelfs zo scheef dat gespje aan 1 kant op haar schouder hangt... Maar vindt ze lekker I guess馃槀 wij hebben de Thule Nexxt. Als ze recht erin zit, zitten de riempjes strak鈽猴笍 ze heeft er geen last van zover ik weet