34 Reacties

3 jaar geleden

Ja hebben wij ook! Ik zet hem er altijd recht in en hij kan prima zelf recht blijven zitten maar gaat zelf altijd hangen. Hij lijkt er geen last van te hebben. Dus dan is het maar zo. Vind het een mooi stoeltje haha

3 jaar geleden

Ja wij hebben dat ook! Onze dochter gaat ook altijd hangen. Snap echt niet wat daar fijn aan is. Wij hebben ook het Urban Iki zitje en merk dat ik hierdoor wel erg twijfel of het wel het goede zitje is (Overigens zit ze ook nooit met haar voeten in de steuntjes, die legt ze altijd op het stuur馃ぃ)

3 jaar geleden

Reactie op Kleinmaargroot

Ja hebben wij ook! Ik zet hem er altijd recht in en hij kan prima zelf rech ...
Ja, onze dochter kan ook gewoon rechtop zitten

3 jaar geleden

Wij hebben een bobike en daarin herken ik het iig niet. Onze dochter blijft in dat stoeltje goed rechtop zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Ja wij hebben dat ook! Onze dochter gaat ook altijd hangen. Snap echt niet ...
Herkenbaar, ook hier de voetjes niet in de steunen. Ik twijfel ook een beetje aan het stoeltje maar zo zonde om nou weer een nieuwe te kopen.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, ook met de urban iki. Bijzonder dat veel mensen dit zo ervaren馃槵 Nu heb ik een beetje spijt..

3 jaar geleden

Ben benieuwd of er ook mensen zijn die dit ervaren bij een ander merk... of alleen bij de urban iki

3 jaar geleden

Reactie op Anomom99

Hier precies hetzelfde, ook met de urban iki. Bijzonder dat veel mensen dit ...
Ja ik dus ook...

3 jaar geleden

Wij hebben de yepp next mini en ze blijft gewoon recht zitten, ook met de voetjes in de steunen..

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde probleem. Ik trek het tshirtje van mijn zoontje iets omhoog zodat het riempje niet in zijn nekje snijdt. Of ik doe er een spuugdoekje omheen

3 jaar geleden

Reactie op SJJ8

Hier precies hetzelfde probleem. Ik trek het tshirtje van mijn zoontje iets ...
Ow ja goed idee. Je hebt ook nog van die kwijlslabbetjes

3 jaar geleden

Wij hebben een bobike Fietsstoeltje. Onze zoon zit ook nooit met zijn voetjes in de steunen, maar hij zakt ook niet onderuit of scheef.

3 jaar geleden

Voor ons huidige bobike stoeltje heb ik trouwens ook een oud model tweedehands bobike stoeltje gehad voor mijn oudste, en daar ook nooit dit probleem mee gehad.

3 jaar geleden

Hier precies zo met de Yepp next mini. Ze blijft maar scheef zakken. Met inderdaad een rode streep in haar nek. Ze is wel heel klein en fijn. In denk dat het daar misschien nog mee te maken heeft.. Bij jullie misschien ook?

3 jaar geleden

Reactie op Love3

Hier precies zo met de Yepp next mini. Ze blijft maar scheef zakken. Met in ...
Hey, nee wij hebben best een flinke dochter. Niet dik maar ook niet fijntjes

3 jaar geleden

Ik zie wel dat de bobike er wat anders uit ziet qua model dan de yepp en de urban iki. Iets minder een kuipvorm zegmaar

3 jaar geleden

Herkenbaar. Als ik hem extra strak doe dan blijft ie wel goed recht zitten. Je kan er indd iets tussen doen voor de striemen.

3 jaar geleden

Wij dus de urban iki maar mijn zoontje zit al heel recht en zelfstandig vanaf 6 maanden en kan dus heel goed recht zitten. Daar ligt het ook niet aan, zit ook niet echt scheef in de stoel. Maar toch aan 茅茅n kant altijd dat riempje in zijn nek

3 jaar geleden

Reactie op Qumar21

Hey, nee wij hebben best een flinke dochter. Niet dik maar ook niet fijntje ...
Hmm.. Dan is dat het ook niet. Dan ben ik bang dat wij er nog wel even last van hebben.

3 jaar geleden

Hier een petite meisje... Maar ook een chill monster馃槣 hangt ook altijd scheef met benen op het stuur.. Zelfs zo scheef dat gespje aan 1 kant op haar schouder hangt... Maar vindt ze lekker I guess馃槀 wij hebben de Thule Nexxt. Als ze recht erin zit, zitten de riempjes strak鈽猴笍 ze heeft er geen last van zover ik weet