14 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij zijn vrijwel alle zwangerschaps boxen niet zo denderend. Ik krijg er zelf 1 van de zorg verzekeraar, je kan het ook gewoon googelen wat er in zit? Zelf koop ik alles gewoon zelf

5 jaar geleden

Ik vond die van de babydump het leukste.

5 jaar geleden

Volg!

5 jaar geleden

Die van de babydump had bij mij een Fontignac bestekset, da's mooi spul. En... Zonder reclame gedoe eraan vast!

5 jaar geleden

De zwangerschapsbox die je bij de Prenetal kunt halen.

5 jaar geleden

De blije doos is wel oke. Deze kan je ophalen bij de prenatal. Je krijgt een philips avent flesje, mutsje, nijntje rammelaar, sudocreme, pak luiers en sokjes. De ouders van nu box is waardeloos en zou ik zeker niet aanvragen. Box van baby dump hoor ik goede verhalen over alleen hebben wij de winkel niet in de buurt dus geen ervaring mee!

5 jaar geleden

Die van de Jan Linders. Is wel pas als de baby is geboren, maar is net een kerstpakket zoveel. Die van de kruidvat is ook fijn. En de blije doos.

4 jaar geleden

Typ hier je reactie

4 jaar geleden

Ik ben net die bij kruidvat gaan halen. Een pakje newborn luiers (20st) tot maximum 3 kg, zijn de meeste baby’s niet al zwaarder bij grboorte?

4 jaar geleden

Ik vond die van de babydump qua spulletjes het leukste, geen reclame echt alleen spulletjes (rompertje, drinkbekers, bewaarbakjes, bestek, speentje, spuugdoekje) die van prénatal vond ik ook leuk, wel wat reclame maar ook veel spulletjes. Persoonlijk vond ik die van ouders van nu echt tegen vallen, erg veel reclame met acties die allang verlopen waren 🤷🏼‍♀️ Ik weet dat het gratis is en we niet mogen klagen hoor haha 😉

4 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Ik ben net die bij kruidvat gaan halen. Een pakje newborn luiers (20st) tot ...
Ik mocht kiezen maar 0 of 1

4 jaar geleden

Etos heeft er nu ook een. Lijkt op die van de kruidvat met tas, luiers, zeep. Na de bevalling - binnen ik dacht 3 maand - hebbje bij supermarkten ook hier en daar een box. Weet niet of de JUMBO m nog heeft. 4 jaar geleden wel. PLUS is ook zeker de moeite waard. Meestal is dit wanneer je geboortekaartje inleverd of laat zien.

4 jaar geleden

Prenatal,kruitvat en etos. Vond ik wel leuk.