14 Reacties
5 jaar geleden
Heb je last van jeuk, en ook brokkelige afscheiding? Dan kan het best schimmel zijn. Maar ik ben natuurlijk geen dokter ;)
5 jaar geleden
Reactie op Baby-Baby
Geen jeuk, beetje brokkelig ook geen gekke geur.
Ik heb gezocht op groengele afscheiding zeg maar en kom dan wel uit bij : raadpleeg een arts, kan een infectie zijn. Ganesten is voor schimmelinfecties. En dit klinkt niet zozeer als een schimmelinfectie. Wel het geurloze komt overeen blijkbaar ;) kan je geen huisarts in NL bellen? Misschien dat die je wat meer kan vertellen.
5 jaar geleden
Bij een聽schimmelinfectie聽(candida) kunt u last krijgen van:
jeuk in de vagina;
witte, soms brokkelig-yoghurtachtige vaginale afscheiding zonder geur;
een rood, gezwollen en pijnlijk slijmvlies van de vagina;
pijn of een branderig gevoel, al dan niet bij het plassen of vrijen.
5 jaar geleden
Reactie op Baby-Baby
Bedankt voor de tip. Ik ben aan het werk maar zal in mijn lunch contact opn ...
Geen dank hoor, we zijn hier om elkaar te helpen waar kan ;) succes en ik hoor het graag terug op dit topic :) werkze!
5 jaar geleden
Geen dank hoor, we zijn hier om elkaar te helpen waar kan ;) succes en ik h ...
De verloskundige uit Nederland belde mij toevallig net ik heb het haar verteld. Ze zegt dat geel/groene afscheiding meestal symptomen zijn van een infectie is. Ze zouden in Nederland ook eerst iets geven tegen Candida omdat dat de meest voorkomende infectie is tijdens de zwangerschap. Mocht het niet over zijn met 1 capsule na 2/3 dagen dan moet ik een vaginaal onderzoek met uitstrijkje doen om te kijken welke bacterie het dan is. Het stelt mij gerust dat ze dezelfde aanpak hebben in Nederland. In het begin van mijn zwangerschap werd mij progestan pillen en injecties en van alles voorgeschreven van vitaminen a tabeletten vanwege bloedverlies ik ben van gynocoloog gewisseld maar het heeft mijn vertrouwen hier toch een beetje geschaad.
5 jaar geleden
Reactie op Baby-Baby
De verloskundige uit Nederland belde mij toevallig net ik heb het haar vert ...
Logisch dat het je vertrouwen dan enigszins schaad. Fijn dat je contact hebt gehad met de verloskundige. Ja schimmelinfectie is inderdaad meest voorkomend, het zou ook heel goed dat gewoon kunnen zijn. Nu even afwachten of ganesten idd helpt en dat verder onderzoek daarna niet nodig is. Sterkte en beterschap! 馃崁
5 jaar geleden
Ik had het ook ben 12 weken.. Bij mij was het net opgedroogd snot馃槄馃き dik en plakkerig ook. Ik gebruikte wel altijd inleg kruisjes. Miss dat het daar door komt. Ik heb het mijn verloskundige verteld en ze wilde beter geen uitstrijkje maken nu ik 3 mnden Ben maar ze heeft wel met een wattenstaaf afscheiding afgenomen. Dat was vandaag.