3 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben er net zo een als je ziet op het plaatje. Op zich ben ik er niet ontevreden over maar zou ik zelf achteraf toch hebben gekozen voor een houten met van die spijlen. Deze met de plastic panelen is wel fijn omdat je hem de vorm kan geven die je wil maar dat is tegelijkertijd ook het probleem. Hij schuift bij ons alle kanten op en gaat scheef hangen. Ik ben bang dat als onze kleine zich straks wil gaan optrekken eraan dat hij vooral bij de lange kanten mee gaat buigen zeg maar.
Het ligt er dus aan wat je doel ervan is. :) wij gebruiken hem hier inmiddels 5 maanden zodat de kleine in alle rust kan leren bewegen zonder telkens onze (onhandige en overenthousiaste) herder in d'r snufferd te hebben. Maar als ze straks goed vooruit kan komen met kruipen en stapjes maken dan gaan we de grondbox langzaam uitfaseren.
Boxenland had mooie grondboxen vond ik, weet verder niet de kwaliteit hoor. Misschien dat we er op termijn toch nog 茅茅n kopen daar. 馃き
4 jaar geleden
Reactie op sandraOhi
Ja! Wij hebben deze via Amazon gekocht en erg blij ermee. Al is het wel een ...

Baby Vivo Baby Box Tweelingbox Kruipbox Krabbelpark Speelbox Veiligheidshek Playpen Baby Kunststof 12 elementen - Milo https://www.amazon.nl/dp/B079N9FDXJ/ref=cm_sw_r_awdo_2BV8TAFKCSMXN1J55HP3