16 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb er ook sinds een maand last van. Het is mijn 3e kindje maar heb er bij de andere 2 helemaal geen last van gehad.
Dus helaas geen tips 🙈
4 jaar geleden
Jaa, hier ook last van. Ik kom overal in huis haren van mijzelf tegen, heel irritant 😅 Hoorde van de kapper dat het een bekend ‘probleem’ is en ga er eigenlijk maar gewoon vanuit dat het vanzelf weer over gaat.
4 jaar geleden
Hier hetzelfde denk dat ik straks echt kaal ben niet normaal dit.
Gebruik haar pillen werkt niet gebruik kappers shampoo en sprays.
Heb niet het idee dat het helpt.
Me haar is wel zachter door de goede shampoo maar verder niet.
4 jaar geleden
Ik ook extreem veel uitval. Dat hoort bij het ontzwangeren. Je hormoonhuishouding veranderd. Is volgens mij niets aan te doen dan wachten tot het voorbij is.
4 jaar geleden
Ik ook helaas, zo erg dat ik hele kale plekken heb gekregen.. moet van zelf over gaan, mijn dochter is nu 5 maanden geweest, toen ik volledig gestopt was met de BV begon het drama :(
4 jaar geleden
Was ook bijna kaal totdat ik hairtamin ontdekte:
https://www.beautybay.com/p/hairtamin/mom-prenatal-and-postnatal-formula-hair-vitamin/?ctyid=nl&gclsrc=aw.ds&gclid=EAIaIQobChMIvfy-p-m99QIVmKZ3Ch33WAKfEAQYAiABEgJcx_D_BwE
Heb bijna alles terug. Zo blij!
4 jaar geleden
Reactie op dgcf
Was ook bijna kaal totdat ik hairtamin ontdekte:
https://www.beautybay.com ...
Had ook extreem veel last, bij elke keer douchen en kammen… echt naar was dat
4 jaar geleden
Is het bij jullie nog steeds zo extreem? De hele dag vind ik overal haren om me heen en na het wassen trek ik er plukken uit. Ben bang dat ik zo geen haar meer over houd😩
4 jaar geleden
Reactie op hestermusje
Is het bij jullie nog steeds zo extreem? De hele dag vind ik overal haren o ...
Ja hier ook nog steeds 😅
4 jaar geleden
Ons zoontje is nu 5.5 maand oud en ik heb hier denk ik nu een maand of twee last van. Inderdaad echt extreem. Ik wilde bijna de huisarts vragen of dit wel normaal is haha. Hele plukken komen eruit, durf het bijna niet meer te borstelen. Ik had al heel fijn haar, dus voor m’n gevoel blijft er niet veel over zo. 🤯