14 Reacties
2 jaar geleden
Heeft ons zoontje hier ook een tijd gedaan, maar dan zn vingers in zn oren, ook op momenten dat het gewoon stil is. Ik had het idee dat hij het gewoon grappig vond, meer het ontdekken. Dat als hij dat doet hij minder hoort 🤷♀️
2 jaar geleden
Heeft ons zoontje hier ook een tijd gedaan, maar dan zn vingers in zn oren, ...
Lijkt het hier ook wel beetje op.. ze deed het vanmorgen ook toen ze huilde
2 jaar geleden
Heeft ons zoontje hier ook een tijd gedaan, maar dan zn vingers in zn oren, ...
Fijn om te weten. Het ziet er ‘gek’ uit. Onze dochter doet het ook wel in stilte.
2 jaar geleden
Zo 😂

🤣 onze dochter doet dan de handen plat aan de oren 🤷🏼♀️ ze lijkt geen last van haar oren te hebben, maar wat is het dan 🤷🏼♀️ ontdekken zou het kunnen zijn
2 jaar geleden
Reactie op annemiek29
🤣 onze dochter doet dan de handen plat aan de oren 🤷🏼♀️ ze lijkt geen l ...
Ja dat denk ik dus ook, nu doet hij het ook bijna niet meer. Het is even een periode geweest 🤷♀️
2 jaar geleden
Zo 😂

Deed jouw zoontje het vaak? Mijn dochter heeft het vandaag zeker 30x gedaan 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Reactie op annemiek29
Deed jouw zoontje het vaak? Mijn dochter heeft het vandaag zeker 30x gedaan ...
Nou zo vaak ook weer niet. Hou anders wel in de gaten of ze geen oorpijn heeft. Heeft mijn zoontje toevallig 2 weken terug voor het eerst gehad, begon ook steeds met zitten aan zijn nek en oren. Maar dan merk je het wel snel genoeg als ze dat heeft 😅
2 jaar geleden
Ja hier ook. Lijkt soort testen wat er dan gebeurd met het geluid om haar heen. Vraagt dan ook regelmatig om geluid te maken als ze dat doet.