30 Reacties

5 jaar geleden

Het lijkt me niet logisch dat je 1 hartje op 2 plekken kan horen en zo snel kan een baby zich denk ik niet verplaatsen, maarja ik ben ook maar een leek 😂. Klinkt leuk die app, maar ik kan hem niet vinden, is dit wellicht voor IOS ik heb namelijk android? En heb je er nog een apart apparaatje voor nodig of kan het echt puur obv de app op je telefoon?

5 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Het lijkt me niet logisch dat je 1 hartje op 2 plekken kan horen en zo snel ...
Hahaha nee dat leek mij ook niet logisch maar ik vind het wel een beetje gek. We hebben maandagmiddag een echo dan zullen we het zeker weten. Ik heb zelf een iPhone en heb de app gevonden in de AppStore. Bellabeat Shell: Pregnancy App

5 jaar geleden

Als je baby groter is kun je ook eerst het hartje links horen en later rechts. Een baby draait en beweegt veel. Dus nu het nog zo klein is lijkt mij het nog logischer dat deze verplaatst. Het zou natuurlijk wel helemaal super zijn als er alsnog een tweede vruchtje is :-).

5 jaar geleden

Even voor mijn beeldvorming: een hartje luisteren met je telefoon, vind beetje gek. Hoe wil een telefoon dat doen?

5 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Even voor mijn beeldvorming: een hartje luisteren met je telefoon, vind bee ...
Vraag ik me ook af :)

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Vraag ik me ook af :)
Ik ook!!

5 jaar geleden

Klonk ook bijzonder voor mij maar het staat zelfs op 24baby

5 jaar geleden

Reactie op monique_maci

Klonk ook bijzonder voor mij maar het staat zelfs op 24baby
Die bella app raadt het aan vanaf 30 weken, want dan zou je het ook met het blote oor kunnen horen. Ik denk zelf, dat het met dit termijn, vrijwel onmogelijk is. Is nog zo klein en zit zo beschermd in je buik. Denk dat je eerder je eigen hartslag hoort dan.

5 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Die bella app raadt het aan vanaf 30 weken, want dan zou je het ook met het ...
Ik hoor enkel mijn eigen hartslag xD

5 jaar geleden

Bellabeat is niet te vertrouwen.

5 jaar geleden

Vindt het raar dat het zo vroeg al kan met een gewoon smartphone dan nog wel...🤔 want ik heb het geprobeerd met een stethoscoop en ik hoor het niet dus met een smartphone vind ik het raar dat het nu al kan. Maar ik heb een echo doppler van de merk Luvion gekocht ik ben 11+1w en hoorde het al op 8+3w je moet wel lang zoeken en wat duwen want anders hoor je het hartje bijna niet maar werkt super ;)

5 jaar geleden

Ik heb het net geprobeerd nadat ik deze topic las en ik ben 11 weken en ik hoor duidelijk een hartslag die veel sneller gaat dan die van mij, echt grappig!

5 jaar geleden

Ik ben pas 9,5 week dus je hoort nog niks maar ik heb het wel bij mezelf, vriend en de katten uitgeprobeerd en je hoort het echt duidelijk 😂

5 jaar geleden

Ik ben 8+3 en hoor in mijn buik ook duidelijk een hartslag die vele malen sneller gaat dan mijn eigen hartslag 😅

5 jaar geleden

Reactie op francine87

Ik ben 8+3 en hoor in mijn buik ook duidelijk een hartslag die vele malen s ...
Dat is wel echt heeel snel voor met zo’n app. Zelfs met een doppler kan je vaak pas vanaf 16 weken horen. Je baby moet ook eerst boven schaambot uitgroeien en dat gebeurd meestal pas vanaf week 12. Ik heb niet zo’n vertrouwen in die app zo in begin zwangerschap

5 jaar geleden

Dat is wel echt heeel snel voor met zo’n app. Zelfs met een doppler kan je ...
Ik ben ook sceptisch hoor... Maarja... het is wel apart dat je zo’n verschil in hartslag hoort onder in je buik en op je borst. Ik neem het steeds beide op op het zelfde moment en dan hoor je echt verschil.

5 jaar geleden

Ik hoor precies alleen maar gezoem 🤔 zelf mijn eigen hartslag is moeilijk te vinden. 9+5 weken dus waarschijnlijk nog veel te vroeg. Ik vind het ook een zeer raar gegeven

5 jaar geleden

Ik kom er net achter dat mijn kussen, van de bank, dezelfde hartslag heeft van mijn babe 🤣. Ik geloof hier dus niks meer van 😅

5 jaar geleden

Reactie op francine87

Ik kom er net achter dat mijn kussen, van de bank, dezelfde hartslag heeft ...
HAHAHAHA.. wat leeft er in jouw kussen!! 🦠

5 jaar geleden

HAHAHAHA.. wat leeft er in jouw kussen!! 🦠
Ik gooi ‘m weg 🤣