30 Reacties

5 jaar geleden

Het lijkt me niet logisch dat je 1 hartje op 2 plekken kan horen en zo snel kan een baby zich denk ik niet verplaatsen, maarja ik ben ook maar een leek 😂. Klinkt leuk die app, maar ik kan hem niet vinden, is dit wellicht voor IOS ik heb namelijk android? En heb je er nog een apart apparaatje voor nodig of kan het echt puur obv de app op je telefoon?

5 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Het lijkt me niet logisch dat je 1 hartje op 2 plekken kan horen en zo snel ...
Hahaha nee dat leek mij ook niet logisch maar ik vind het wel een beetje gek. We hebben maandagmiddag een echo dan zullen we het zeker weten. Ik heb zelf een iPhone en heb de app gevonden in de AppStore. Bellabeat Shell: Pregnancy App

5 jaar geleden

Als je baby groter is kun je ook eerst het hartje links horen en later rechts. Een baby draait en beweegt veel. Dus nu het nog zo klein is lijkt mij het nog logischer dat deze verplaatst. Het zou natuurlijk wel helemaal super zijn als er alsnog een tweede vruchtje is :-).

5 jaar geleden

Even voor mijn beeldvorming: een hartje luisteren met je telefoon, vind beetje gek. Hoe wil een telefoon dat doen?

5 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Even voor mijn beeldvorming: een hartje luisteren met je telefoon, vind bee ...
Vraag ik me ook af :)

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Vraag ik me ook af :)
Ik ook!!

5 jaar geleden

Klonk ook bijzonder voor mij maar het staat zelfs op 24baby

5 jaar geleden

Reactie op monique_maci

Klonk ook bijzonder voor mij maar het staat zelfs op 24baby
Die bella app raadt het aan vanaf 30 weken, want dan zou je het ook met het blote oor kunnen horen. Ik denk zelf, dat het met dit termijn, vrijwel onmogelijk is. Is nog zo klein en zit zo beschermd in je buik. Denk dat je eerder je eigen hartslag hoort dan.

5 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Die bella app raadt het aan vanaf 30 weken, want dan zou je het ook met het ...
Ik hoor enkel mijn eigen hartslag xD

5 jaar geleden