26 Reacties

5 jaar geleden

Hoe heb je die berekend??

5 jaar geleden

Hoe kom je achter je HCG?

5 jaar geleden

Reactie op FemkeSme

Hoe heb je die berekend??
Dat is niet berekend, die uitslag komt uit bloedprikken 😉

5 jaar geleden

Reactie op TG94

Hoe kom je achter je HCG?
Bloedrpikken bij de huisarts 😉
Hier kun je de waardes zien per week...😊 Hoeft dus niet perse om een tweeling te gaan..

5 jaar geleden

Klopt ik had met 4/5 weken 12.225 .. al een echo gehad en nog steeds maar 1 te zien...
Klopt ik had met 4/5 weken 12.225 .. al een echo gehad en nog steeds maar 1 ...
Hoi Bonniess met hoeveel weken heb jij al een echo gehad dan?ik dacht dat ik vroeg ben met een echo op 6.2 weken😬

5 jaar geleden

Ik had op 4/5 weken al +6000... dus zal morgen op 6 weken ook wel al zoveel of meer zijn. Ik heb al schrik gehad dat het een tweeling is, volgende week dinsdag is de eerste echo gepland 🤗

5 jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Hoi Bonniess met hoeveel weken heb jij al een echo gehad dan?ik dacht dat i ...
Ik heb in juni een miskraam gehad dus ben met bijna 6 weken geweest 5.5 en toen was mijn vruchtje een 1cm groot en dus 12.225 hcg waarde. Volgende week met 7.4 weer een echo. Dit omdat ik medisch ben geworden en ik beter in de gaten word gehouden maar dit was niet een normale keuze beter is om te wachten je vruchtje kan alsnog als de echo goed is stoppen met groeien dus het heeft zo zijn voor en nadelen. :)

5 jaar geleden

Reactie op verleeed

Ik had op 4/5 weken al +6000... dus zal morgen op 6 weken ook wel al zoveel ...
Hoe weet je dit? Sorry is mn eerste dus geen idee hoe het allemaal werkt.

5 jaar geleden

Hoi Bonniess met hoeveel weken heb jij al een echo gehad dan?ik dacht dat i ...
Dat is ook wel heel vroeg hoor, ik had met 5,5 nog geen hartje dus houd daar ook rekening mee, ik zit nu al weer 2 weken in de stress tot de volgende echo je schiet er weinig mee op behalve dat ze bij mij wouden kijken of het de baarmoeder had gehaald.

5 jaar geleden

Reactie op ME1992

Hoe weet je dit? Sorry is mn eerste dus geen idee hoe het allemaal werkt. ...
Als je bloed laat prikken bij de dokter , maar het is in Nederland niet normaal omdat te checken in België doen ze dat al automatisch. Het enige wat je hier uit kan halen is dat als het stijgt en niet daalt en dus per week vermenigvuldigd dat het nog steeds groeit. En niet een miskraam aan zit te komen hierbij daalt hij ineens heel veel. Bij mij liep het op vanaf week 3 ; 32 hcg week 4/5: 525 hcg en 5/6 weken: 12.225 hierna mocht ik niet meer terug komen weer wachten op de volgende echo.

5 jaar geleden

Als je bloed laat prikken bij de dokter , maar het is in Nederland niet nor ...
Oke duidelijk! Zo dat gaat hard vooruit dan idd bij jou!

5 jaar geleden

Reactie op ME1992

Oke duidelijk! Zo dat gaat hard vooruit dan idd bij jou!
Ja lieverd tuurlijk klinkt het even lekker maar de minuut erna kan hij alsnog dalen dus nogmaals het zegt echt helemaal niets. En alleen de echo gaat je laten zien en weten of je op schema zit. En dan alsnog is het stresse tot de volgende echo ik heb zoveel gekke dingen gezien en zelf meegemaakt dat ik niets meer vertrouw 😂
Dat is ook wel heel vroeg hoor, ik had met 5,5 nog geen hartje dus houd daa ...
Klopt weet ik ze zeiden bij ook dat het kon zijn dat er nog geen hartactie te zien is dan maar om medische reden krijg ik de echo eerder ook😊

5 jaar geleden

Klopt weet ik ze zeiden bij ook dat het kon zijn dat er nog geen hartactie ...
Ik heb wel een hartje zien kloppen bij 5 +5 week. Maar het klopte echt sinds 1 dag pas en was dus ook nog in de opstartfase. Dus er kan wel al een hartje kloppen in week 5 alleen dan net begonnen.

5 jaar geleden

Ik ben 5 weken + 4 dagen ( eigen berekening) en heb een HCG van 34800. Lijkt me zeer veel

5 jaar geleden

Reactie op Ashke1

Ik ben 5 weken + 4 dagen ( eigen berekening) en heb een HCG van 34800. Lijk ...
Is inderdaad wel veel ;) nog even wachten en we weten hoe het zit ;)

5 jaar geleden

Ik had op 3 week en half 1563 HCG is dat normaal?

5 jaar geleden

Reactie op BabyDfutureMoM

Is inderdaad wel veel ;) nog even wachten en we weten hoe het zit ;)
Tweelingen zitten niet in onze familie. Zou raar zijn moest het zo hoog zijn door een tweeling. Pas 30 december een echo