27 Reacties
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf week 8 tot week 39 (bevalling) overgegeven. En nu ben ik bijna 11 weken en een beetje misselijk. Hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat je niet echt op een termijn kan bouwen. Sommige zeggen na het 1e trimester maar ik geloof daar met mijn ervaring dus totaal niet in馃槼
5 jaar geleden
Je HCG waarde is op dit moment op z'n hoogst. Zat het toevallig van de week te lezen (ben zelf 10+1) het verschilt ook steeds. Het verschilt natuurlijk per vrouw. Maar straks neemt het weer wat af 馃檪
5 jaar geleden
Inderdaad tussen de 8 en 12 weken, maar zonder garanties 馃槈.
Ik heb via de huisarts Suprimal gekregen. Dat kun je ook gewoon zelf bij de drogist kopen. Ik gebruik een tablet in de ochtend en avond. Bij mij verminderde daardoor het braken en kokhalzen. Ik merk het direct als ik een tablet heb overgeslagen. Misschien kun je dat proberen?
5 jaar geleden
Ik zit nu op 11+6 en nog niet een echte merkbare verbetering. Hoop dat het binnen nu en een week echt sterk gat verminderen.
5 jaar geleden
Ik had mijn piek in week 7, exact op week 8 was alles weg!
Had ik ook, Allez ja weg. Ik had nog wat afkeer van eten maar niet meer misselijk enz
5 jaar geleden
Reactie op MN1005
Bij mij lijkt de piek bij beide zwangerschappen tussen 5/8 weken te zitten. ...
Idem hier. Ik had al last van missselijkheid een week voor mijn NOD waarna het enkel erger werd. Nu ik week 9 nader, merk ik dat mijn misselijk minder erg is, ook komt mijn eetlust precies terug. Hopelijk geen slecht teken?
5 jaar geleden
Reactie op MN1005
Bij mij lijkt de piek bij beide zwangerschappen tussen 5/8 weken te zitten. ...
Ik heb deze zwangerschap hetzelfde.. maar juich nog niet te vroeg. Wellicht komt het volgende week wel weer terug 馃槄 ben nu 7+5.
Vorige zwangerschap 1 dag misselijk geweest, toen sowieso niets van een piek ofzo gemerkt.
5 jaar geleden
Bij mijn vorige 4 zwangerschappen nooit misselijk geweest. Nu bij de 5de voor het eerst misselijk (1x braken
) gelijk vanaf de positieve test en toen werd het steeds erger de misselijkheid.
Met ongeveer 10 weken merkte ik duidelijk dat het beter ging, de tussenpozen met niet misselijk zijn werden langer, vandaag 11 + 2 weken zwanger en nu is het 1/2 vlagen misselijkheid max per dag en soms zelfs een dagje geen last 馃槆
Mijn tip van de afgelopen weken...flesje aquarius bij de hand en van die LU toastjes...zodra ik misselijk werd af ik zo鈥檔 zakje met toastjes en flink wat slokken aquarius en dat hielp mij erg goed馃
5 jaar geleden
Thanks allemaal, zo te lezen is er niet echt iets over te zeggen en bij iedereen anders. Hopelijk voelt iedereen zich snel wat beter 馃挏
5 jaar geleden
Hier ook sinds gisteren ineens super missellijk. Tot op heden altijd alleen wee茂g geweest, echter lijkt het nu alsof het nog erger wordt馃檧 nog geen braken gelukkig.
5 jaar geleden
Reactie op Suzvogel
Ik heb deze zwangerschap hetzelfde.. maar juich nog niet te vroeg. Wellicht ...
Bij mijn eerste werd het met de 8e week een stuk beter, ik ben toen met 12 weken getrouwd en herinner me nog dat ik nergens meer last van had en alles kon eten. Ik ben zo er aan toe weer te eten want ik heb wel enorme honger maar alles valt verkeerd alsof er een brok ik mijn keel zit!
5 jaar geleden
Reactie op MN1005
Bij mijn eerste werd het met de 8e week een stuk beter, ik ben toen met 12 ...
Ja het verlangen naar eten is hier ook enorm aanwezig! Het gaat een stuk beter dan vorige week maar nog steeds niet heel optimaal helaas haha.
Ik zat vorige keer met 12 weken zwangerschap in Rome. Dagenlang kilometers gelopen en heerlijk kunnen eten. Wat voelde ik me toen kip lekker zeg! Terwijl ik er eerder tegenop zag vanwege de piek die ik rond die tijd zou kunnen hebben 馃槅