3 Reacties

3 weken geleden

Geen gouden tip, maar wel herkenning dat het rampenplan is 馃槆. Vandaag 3 forse driftbuien, veel boos, dwingend en schreeuwen. Wij zien het idd echt als onrust door de Sint. Wij tellen vooral de dagen af totdat hij weer lekker in Spanje zit 馃槄. We hidudj het heel rustig qua Sinterklaas, maar blijft alsnog intens.

3 weken geleden

Ik herken het ook bij mijn dochter, maar eigenlijk vooral een paar weken voor sint in het land was, nu gaat het juist wel weer wat beter, behalve alls ze echt te moe wordt. Maar inderdaad veel schreeuwen en heel brutaal, zijn we eigenlijk totaal niet van haar gewend. Ze is normaal juist een super rustig, lief en zorgzaam meisje wat vooral van lezen/kleuren/knutselen houdt. Ik hoop maar dat het nu weer iets rustiger blijft, maar het was echt een week of 3-4 wel heel heftig.

2 weken geleden

Hier ook hoor! De Sint doet zoveel met die kleintjes. We proberen het al simpel te houden. We vertellen ook niet perse dat hij nep is, maar we zeggen ook niet dat hij echt is. We vertellen bijvoorbeeld "vroeger was er iemand en die deelde heel veel uit en dat vieren we nu door het met zijn alle na te spelen". En als er dan weer ergens wordt gezegd "zou hij wel komen" dan zeggen wij gelijk "dit doen ze ieder jaar om het spannend te houden het hoort bij het spel. Ze gelooft er nog net zo hard in hoor maar het haalt wel enorm veel druk bij haar weg.