22 Reacties

5 jaar geleden

Kan het door het eten komen , Misschien te veel gegeten of het was niet vers.

5 jaar geleden

Reactie op Juny

Kan het door het eten komen , Misschien te veel gegeten of het was niet ver ...
Nee ik kon nog geen kwart op het vulde enorm en wil niet door eten dus eet meestal niet te veel. Zoals dit keer ook niet maar ik zit nu nog op de wc 馃毥 ik ga kapot van de krampen in me buik hoor het ook gewoon borrelen enzv in me buik

5 jaar geleden

Nee ik kon nog geen kwart op het vulde enorm en wil niet door eten dus eet ...
Lijkt op een voedselvergiftiging. Dit is voor jou vooral heel erg vervelend, maar je kleine heeft daar niks van hoor.

5 jaar geleden

Reactie op Mama Jo毛lle

Lijkt op een voedselvergiftiging. Dit is voor jou vooral heel erg vervelend ...
Zit er niet iets in pasta carbornada waar je listeria bacteri毛n van kan op lopen ?

5 jaar geleden

Pasta carbonada word meestal gemaakt met rauwe eieren. Ik zou het restaurant even bellen en dat vragen

5 jaar geleden

Spaghetti carbonara wordt (als het een goed restaurant is) gemaakt van rauwe eieren... Ik zou even serieus met deze klachten omgaan en iemand bellen. Succes

5 jaar geleden

Reactie op Mama Jo毛lle

Lijkt op een voedselvergiftiging. Dit is voor jou vooral heel erg vervelend ...
Dat was ook mijn gedachte, klinkt als voedselvergiftiging

5 jaar geleden

Spaghetti carbonara wordt (als het een goed restaurant is) gemaakt van ra ...
Heb het besteld bij een snackbar en heb al gebeld naar het ziekenhuis Gyneacoloog en die maakte zich niet veel zorgen omdat er ei in zat en dit was wel verhit (het was mega heet heb me lip nog verband 馃 )

5 jaar geleden

Reactie op sasx

Dat was ook mijn gedachte, klinkt als voedselvergiftiging
Mijn buikpijn is na de ontlasting eigenlijk vrijwel weg heb geen koorts en niet overgegeven als het erger werd en dit er wel bij kwam kijken moest ik naar de huisartsenpost bellen zijden ze

5 jaar geleden

Mijn buikpijn is na de ontlasting eigenlijk vrijwel weg heb geen koorts en ...
Gelukkig dat het voor nu toch mee lijkt te vallen, maar wat schrikken zeg.

5 jaar geleden

Mijn buikpijn is na de ontlasting eigenlijk vrijwel weg heb geen koorts en ...
Ooh gelukkig, nu nog last ervan?

5 jaar geleden

Reactie op sasx

Ooh gelukkig, nu nog last ervan?
Ben wel enorm winderig ineens maar geen buikpijn meer en heb goed geslapen 鉂わ笍

5 jaar geleden

Waarschijnlijk reageren je darmen hier gewoon heel heftig op , heb ik ook wel is zoiezo al gevoelige darmen dan krijg je hele erge krampen en als je dan naar toilet ben geweest zakt het af. Kan zijn dat er toch iets verstopt zit in je darmen

5 jaar geleden

Reactie op SRNA95

Waarschijnlijk reageren je darmen hier gewoon heel heftig op , heb ik ook w ...
Ja me moeder zij ook al het kan ook heel erg vet geweest zijn dat je lichaam het niet helemaal goed heeft opgepakt omdat je normaal altijd gezond eet en veel vitamines

5 jaar geleden

Waarschijnlijk reageren je darmen gewoon op de vette maal. Ik heb dit ook regelmatig als ik eten bestel of in een restaurant eet. Zeker omdat je aangeeft verder vaak gezond te eten, en je darmen nu een behoorlijke verplaatsing maken, kan je hele darmstelsel op hol geslagen zijn! Een voedselvergiftiging duurt echter vaak een stuk langer (enkele dagen) en kan gepaard gaan met behoorlijk braken! Hou dat even in de gaten of je je vandaag beter voelt of slechter gaat voelen. (En idd even bij je restaurant checken of het met rauw ei is gemaakt of niet. Ook al is het een warm gerecht, rauw ei wordt daar volgens mij laat aan toegevoegd en is niet geheel gestold...)

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Waarschijnlijk reageren je darmen gewoon op de vette maal. Ik heb dit ook r ...
Ik had al even een appje gedaan naar het restaurant en het gaat gelukkig nu beter ik ben normaal juist enorm van het gezond eten en eet over het algemeen nooit varken dus denk idd dat mijn lichaam even een schokkende reactie heeft gegeven

5 jaar geleden

Ik had al even een appje gedaan naar het restaurant en het gaat gelukkig nu ...
Fijn dat je je beter voelt!! 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Fijn dat je je beter voelt!! 馃グ
Gelukkig wel 馃グ maak me nu zo snel zorgen om de kleinste dingetjes 馃ズ

5 jaar geleden

Ja me moeder zij ook al het kan ook heel erg vet geweest zijn dat je lichaa ...
Ik herken het heel goed maar ik heb pds dus herken het gevoel ook heel goed ! Echter totaal geen pretje!!

5 jaar geleden

Ben wel enorm winderig ineens maar geen buikpijn meer en heb goed geslapen ...
Ooh als dat nu nog enigste is 馃憤馃徎