14 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Bussra95
Weet niet of het deze is maar zie dat het online wel verkrijgbaar is

Ja dat is het probleem.. ik heb daar 5 dagen geleden besteld, toen stond het ook op voorraad, maar na 2 dagen krijg je dan een geannuleerde bestelling omdat het niet leverbaar is..
4 jaar geleden
Nutriton!
Thanks! Heb even Nutricia bericht gestuurd om te vragen of er echt geen sporen in kunnen zitten.
4 jaar geleden
Thanks! Heb even Nutricia bericht gestuurd om te vragen of er echt geen spo ...
Mij is gegarandeerd dat hier geen sporen in zouden zitten.
Maar altijd goed om zelf ook even te doen 🤗
4 jaar geleden
Mij is gegarandeerd dat hier geen sporen in zouden zitten.
Maar altijd goe ...
Klopt! Ze geven het inderdaad aan. Ik dacht elke x dat het wel was.. ga het straks meteen halen!
4 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem. Ik heb van een ander merk gekocht. Deze is wel leverbaar. Bij die van Holland & barrot zat er een productiefout in en kan t wel ff duren voordat die er weer is.
Die van nutrilon en kruidvat bevat wel allerlei extra ingrediënten zoals suikers. Ook is het maar 30% bestanddeel johannesbroodpitmeel. Wellicht goed om in je achterhoofd te houden of mee te nemen in je beslissing.

4 jaar geleden
Reactie op DeniseMls
Hier hetzelfde probleem. Ik heb van een ander merk gekocht. Deze is wel lev ...

Dank je! Ik heb deze zojuist besteld online. Hoop het morgen binnen te hebben, dan halen we het net..
4 jaar geleden
Reactie op DeniseMls
Vraagje @welkombaby1, hoeveel johannesbroodpitmeel doe jij in de fles? Ik b ...
Ik gebruik ook 1 schepje. Pepti is volgens mij ook dunner dan normale voeding. Neocate is nog dunner. Ik gebruik 1 schepje en laat dan de fles even gemiddeld 3 minuten staan. Dan dikt het wat in. Zonder de pitmeel is het heel dun. Misschien kan je ietsje extra gebruiken of iets langer laten staan?
Succes met de Pepti! Hoop dat je kleine er van opknapt!