8 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook 13+3 zwanger maar daar geen last van alleen heel erg moe en snachts heel vaak plassen 馃槳

5 jaar geleden

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb daar ook last van. Ik ben ook 13 weken zwanger. Een zwaar gevoel in mijn buik en mijn buik voelt strak aan. Ook ik heb last van een hik.

5 jaar geleden

Ik ben 12 weken en heb precies hetzelfde! Ook oprispingen/zuurbranden. Erg vervelend. Ik slik nu omeprazol. Dat helpt een beetje.

5 jaar geleden

Reactie op Blossom-Rose

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb daar ook last van. Ik ben ook 13 wek ...
Ja ook dat en nog steeds moeilijk naar de wc trouwens. Maar van die hik word ik echt gestoord, vind het zo irritant en voel me er ook niet top door. Af en toe een kokhals gevoel maar dat overgeven zit we niet in. Dus ik neem heel soms maar cafe茂ne vrije cola om maar even lekker te kunnen boeren en dat lucht kwijt te zijn 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Ik ben 12 weken en heb precies hetzelfde! Ook oprispingen/zuurbranden. Erg ...
Die zuurbranden vallen wel mee eigenlijk dus ik denk niet dat omeprazol heel helpend is voor mij... is meer dat het gevoel van steeds te moeten hikken of boeren zo vervelend is

5 jaar geleden

13 weken hier en ook steeds vaker een hikje hier en daar. Stoor mezelf er gelukkig (nog) niet aan!

5 jaar geleden

Wel constant boeren ook heel charmant 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Lsss

Wel constant boeren ook heel charmant 馃槀
Oooh ja.. maar dan ook van die boeren die eruit floepen op verkeerde momenten. Ik word elke ochtend ook standaard wakker met een boer馃ぃ