Hi allemaal, inmiddels ruim 13 weken zwanger. De vermoeidheid is wel minder den ene paar weken terug maar schommelt af en toe. Wel heb ik de hele dag door nog zo鈥檔 raar gevoel in mijn buik (niet overgegeven) en daarnaast regelmatig een hik, niet achterelkaar maar minstens 1x per kwartier ofzo. Gewoon alsof je teveel gegeten hebt oid. Behoorlijk irritant. Zelfs m鈥檔 collega鈥檚 en man valt het op... hebben jullie daar ook last van?
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb daar ook last van. Ik ben ook 13 weken zwanger. Een zwaar gevoel in mijn buik en mijn buik voelt strak aan. Ook ik heb last van een hik.
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb daar ook last van. Ik ben ook 13 wek ...
Ja ook dat en nog steeds moeilijk naar de wc trouwens. Maar van die hik word ik echt gestoord, vind het zo irritant en voel me er ook niet top door. Af en toe een kokhals gevoel maar dat overgeven zit we niet in. Dus ik neem heel soms maar cafe茂ne vrije cola om maar even lekker te kunnen boeren en dat lucht kwijt te zijn 馃檲
Ik ben 12 weken en heb precies hetzelfde! Ook oprispingen/zuurbranden. Erg ...
Die zuurbranden vallen wel mee eigenlijk dus ik denk niet dat omeprazol heel helpend is voor mij... is meer dat het gevoel van steeds te moeten hikken of boeren zo vervelend is