Voordat ik me dochter in haar bed leggen had ik airco 2 uur aan en nu is het toch 28 graden. We wonen in een flat bovenste verdieping plat dak en balkon op het zuiden dus het is heeeet.
Wat kan ik extra doen dat de kamer meer afkoelt?
Ik heb plafondventilator wel op standje 1 omdat ik bang ben dat het anders te hard is.
Ze ligt alleen in een rompertje korte mouwen ( ik vond haar houten bed vreselijk omdat ze elke keer met haar hoofd ertegenaan kwam dus ligt ze in camping bed)
Please tipssssss
Wij hebben de plafond ventilator wel op hardste standje, tis nu 31 gr... geloof niet dat er veel is dat echt helpt. Gelukkig slaapt mijn zoontje eindelijk
Hier ook 30 graden...ben al 3x wezen checken, ze voelt klam aan en zweet in dr nekje maar ligt wel heerlijk rustig te slapen. Kan er niet zo veel aan doen denk ik...
Ik had gelezen dat ijsblokken voor de ventilator zetten helpt (eventueel waterflessen vullen en vriezen en dat gebruiken), of om de kamer goed te ventileren of blazer/airco hard te zetten voor het kindje gaat slapen en dan natuurlijk uit. Of tijdens het slapen de blazer op te zetten, maar dan niet gericht op het kindje. Hier is het 25 graden in de kamer maar ze heeft koorts 🥲 dus gewoon luier en dunne slaapzak. Nekje is ook beetje klam maar ze slaapt goed (ook beetje Perdolan gegeven)
Wij hebben een mobiele airco maar alsnog een plakbaby. Zit nu wakker bij me op schoot, heeft in totaal 40 min geslapen.. Krijg het hier ook niet afgekoeld ☹️
Bij ons ook 28 graden op de babykamer. Ventilator staat aan en ze ligt alleen in haar luier in bed. Had eerst nog een slaapzakje aan, maar was gelijk zweten dus weer uitgetrokken en nu slaapt ze goed
Jaa in slaap krijgen was echt drama maar hier slaapt ze eindelijk ik ga over 15 min haar deur open zetten en even de voordeur kijken of ik de temperatuur beetje naar beneden krijg
Ik had hem 19.30’in bed gedaan hij sliep gelijk ma na een uurtje weer wakker helemaal zweetig we hebben ook een mobiele airco maar is nog steeds 28 graden pff nu slaapt hij niet 😬🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Wij hebben hier wel de ventilator op ons gericht en omdat als ze wakker wordt niet meer slaapt in eigen bedje maar in ons bed staat de ventilator ook op haar gericht, wel laagste stand maar ze slaapt er prima bij.
Hier is het ook 29 graden, we hebben een aircooler in haar kamertje gezet maar dat helpt niet echt qua temperatuur lijkt het, ze ligt alleen in haar luier. Gelukkig slaapt ze heel makkelijk en nu ook. Lijkt er weinig last van te hebben.. Overdag wel veel zweten maar dat doet ze altijd wel snel, we doen haar met deze hitte wel lekker lauw douchen vlak voor ze naar bed gaat. Ramen open heeft hier geen zin omdat het buiten net zo warm is en er geen wind staat 🥵
Ik heb vandaag ergens gelezen dat er koelmatten zijn (voor honden), die niet in vriezer ofzo hoeven die je onder t hoeslaken kunt doen. Is een soort gel. De action heeft ze ook.
Zelf nog geen ervaring mee
Hier vanavond nog 30 graden in z'n kamertje. Heb de waaier aan en en het raam open en hij ligt in z'n luier met hydrofiele slaapzak. Afgelopen nacht heeft hij ook goed geslapen zo.
Hier vandaag 30 graden in z’n kamer en gisteren was het 32 graden. Heeft gisteren in alleen luier geslapen en vandaag luier en romper. Slaapzak is niet te doen. Zweet zich nu al een ongeluk..
Bij ons ook nog 27 graden, had haar met luier in zomerslaapzak gedaan, maar na een half uur huilend in het zweet wakker, dus nu ligt ze weer alleen in een luier in bed, slaapt heerlijk zo!
Drama met slapen hier.
Elke keer na een uurtje wakker in zijn eigen kamertje. Ligt nu bij ons in bed wat eigelijk niet de bedoeling is maar hij slaapt wel😱.
Onze kamer is ook koeler dan die van hem. Slaapt in een luier met zomerslaapzak.