45 Reacties
5 jaar geleden
Tijdens kerst spelen we bij mijn schoonmoeder het dobbelspel. Wij pakken allemaal cadeautjes in die met een baby'tje te maken hebben: sokjes, muisjes, voorleesboekje etc maar ook een lijstje met de echo.
Bij mijn ouders en schoonvader doen we nog altijd gewoon cadeautjes onderling dus daar zal iets bij liggen dat er op doelt: voorleesboekje etc of echo.
Onze beste vrienden komen volgende week een avond langs, we willen dan een tapasplank etc maken met daarop iets van de tekst: baby is coming. Ze weten dat we al een tijdje aan het proberen zijn maar we hebben het nu goed geheim kunnen houden (bijna 8 wkn zwanger). We wouden toch een extra zekerheid hebben doormiddel van de echo morgen
5 jaar geleden
Super leuke ideeën allemaal! Ik heb rompertjes bij de zeeman gekocht en ga er voor iedereen een toepasselijke tekst opschrijven met textielstiften. Voor mn vriendinnen zag ik leuke etiketten voorbij komen die je op een fles wijn kan plakken, die lijken me ook super leuk.
Het is misschien vroeg om nu al iets te kopen, maar ik ben bang dat dinsdag alle winkels dichtgaan.
5 jaar geleden
Mijn ouders hebben een Boerenbont servies en ik geef ze met kerst dus de 'opa' en 'oma' mok. Mijn schoonouders vertellen we het in het kerstgedicht. Mijn vriend heeft met de lootjes mijn naam getrokken, dus hij maakt het gedicht wat ik mag voorlezen.
5 jaar geleden
Mijn man en ik zijn dol op koffie. Wij bespraken kort geleden nog wat ik zou doen met ons apparaat als ik zwanger zou raken. Ik heb dus een zak decaf koffie gekocht en gevraagd of hij hiermee koffie voor me wilde maken. Hij wist het gelijk en schreeuwde: BEN JE ZWANGER?! Super leuk moment gehad...
5 jaar geleden
M’n schoonmoeder maakt altijd dekentjes voor der kleinkinderen, dus we geven haar voor kerst een pakketje wol met de vraag van de baby of oma een dekentje wil breien.
De andere opa’s en oma’s krijgen (normaal elk jaar een foto van mn dochtertje ingelijst) een foto van mn dochter met de echo ofzoiets. En dan heeft mn zwager net een kleintje gekregen dus die geven we als één van de kraamcadeautjes een vertraagd cadeau dat pas augustus komt😜 en voor de andere broers en zussen (het zijn er veel) hebben we een kerstkaart met een portret van ons gezin die je open klapt en dan zie je m’n zwangere buik en augustus 2021.
5 jaar geleden
Reactie op maart1
Deze is geweldig!! Waar kan je die krijgen?😍
Smartphoto tapasplank
5 jaar geleden
Ik heb voor mijn ouders golfballen laten bedrukken met opa en oma en deze afgelopen vrijdag gegeven, ben nu doof (mijn moeder was zon typisch hysterische die je op YouTube vindt hahaha) mijn schoonouders zo verteld maar ik wil nog iets kleins geven met kerst. Iemand nog leuke ideeen voor aanstaande tante of ooms?