24 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij is het ook echt verschrikkelijk 😅 geen minuut laat hij mij alleen en als ik hem eens van me af duw zit hij echt enorm te janken.. hij neemt ook geen genoegen met gewoon tegen mij te liggen, maar probeert constant zijn nek in mijn gezicht te duwen 🤣 of als ik aan mij bureau zit te telewerken begint hij telkens aan mijn benen te krabben😅 ik ben nu 5+2

5 jaar geleden

Zo schattig ❤️💕

5 jaar geleden

Zo is het constant

5 jaar geleden

Geen ervaring mee haha maar zo lief! Alsof dieren het aanvoelen 😍

5 jaar geleden

Geen ervaring mee haha maar zo lief! Alsof dieren het aanvoelen 😍
jaaa idd, haha dat dacht ik ook al.

5 jaar geleden

Reactie op BabyDfutureMoM

Bij mij is het ook echt verschrikkelijk 😅 geen minuut laat hij mij alleen ...
haha gelukkig ben ik niet de enigste 😂 oooooh zo erg is die van mij nog niet hahah die moet op me buik liggen. oooh lekker werken zo hahahha. gefeliciteerd met je zwangerschap 😘

5 jaar geleden

Dat is lief,is het een teefje of een reu? Onze hond is nog niet anders dan anders. wij hebben ook pas sinds 2,5 maand een 2 jarige hond uit roemenie geadopteerd. Misschien is ze daar nog tekort voor bij ons. Wie weet komt het nog :).

5 jaar geleden

Mijn katten doen dit ook! Aanhankelijk en waaks. Normaal veel minder. Mijn vriend viel het eerder op dan ik 🤣

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Mijn katten doen dit ook! Aanhankelijk en waaks. Normaal veel minder. Mijn ...
oooh wat grappig dat katten dit ook doen. en dat je vriend het eerder op viel hahha. zelf nog geen last van dus?

5 jaar geleden

Reactie op Madame89

Dat is lief,is het een teefje of een reu? Onze hond is nog niet anders dan ...
zeker lief maar soms ook een klein beetje vervelend hahah. het is een reutje. jaaa zou zo maar kunnen. bij een vriendin van mij deed haar hond het sinds de zwangerschap juist minder.. ook heel apart haha. maar wat lief dat jullie er 1 geadopteerd hebben.

5 jaar geleden

Mijn hond (40kg) wil nu PERSE op mijn schoot liggen met t bovengedeelte van zijn lichaam.. hoofd bij de buik. Alleen maar liefde voel ik dan, zo mooi 🥰

5 jaar geleden

Hahah ik heb een mechelse herder. Toen ik de vorige keer 25 weken zwanger was sprong ze nog tegen me op. Super schattig allemaal, maar ik geloof dat niet zo. En hele aal noet als t zo minimaal is. Maar goed, dat is mijn gedachte erbij!

5 jaar geleden

Hier een Mechelse herder; door haar gedrag merkte ik dat ik weer zwanger was. Volgende dag een test gedaan en bleek inderdaad zo te zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Mommy20212023

oooh wat grappig dat katten dit ook doen. en dat je vriend het eerder op vi ...
Nee eigenlijk viel t mij niet zo op hahaha maar ik leef momenteel in 1 grote droom voor mn gevoel!!

5 jaar geleden

Reactie op Mliek

Mijn hond (40kg) wil nu PERSE op mijn schoot liggen met t bovengedeelte van ...
poeh 40kg sterkte hahaha. maar idd alleen maar liefde!

5 jaar geleden

Reactie op soof_

Hahah ik heb een mechelse herder. Toen ik de vorige keer 25 weken zwanger w ...
oooh een lekkere enthousiaste hond dus. jaa, ik merk wel duidelijk verschil. of die echt door heeft dat ik zwanger ben geen idee..

5 jaar geleden

Hier een Mechelse herder; door haar gedrag merkte ik dat ik weer zwanger wa ...
ooooh super! zo bijzonder he. gefeliciteerd ook 😘

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Nee eigenlijk viel t mij niet zo op hahaha maar ik leef momenteel in 1 grot ...
hahhaa dat geloof ik, hier ook allemaal nog erg onwerkelijk.

5 jaar geleden

Ik heb geen hond maar wel een kat die alleen maar op mijn buik ligt

5 jaar geleden

Reactie op Blondi96

Ik heb geen hond maar wel een kat die alleen maar op mijn buik ligt
Same