26 Reacties
5 jaar geleden
Meid geniet er van! Niks wijdbeens doen of probeer het zoveel mogelijk te beperken zijn gewicht en stoten zorgen voor meer pijn after. Climb on top, doggy, missionaris gesloten benen over zn schouder of gekruist in de lucht , zijwaarts, hij zittend jij in zn schoot zittend om maar een paar voorbeelden te geven. maak er een feest van. Er zijn heel veel andere standjes die geschikt zijn. 12 jr bekkeninstabiliteit hier maar nog steeds een acrobaat in de slaapkamer. Geniet van je libido! 🔥💦
5 jaar geleden
Reactie op Maggy124
Met bekkeninstabiliteit moet je juist bijna alles wijdbeens doen.
Ben wel benieuwd hoe je aan deze informatie komt? Ik lees overal dat seks hebben juist beter met je benen bij elkaar kan proberen. Dit heb ik zelf ook als advies gehad van een bekkentherapeut.
https://www.leloux.nl/bekkeninstabiliteit/
5 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ook mijn libido (wat normaal al best hoog ligt) gaat door het dak.. helaas heeft mijn partner juist minder zin..
5 jaar geleden
Ja hier ook tegenovergestelde helaas, lijkt me best wel leuk eigenlijk! haha
5 jaar geleden
Meid geniet er van! Niks wijdbeens doen of probeer het zoveel mogelijk te b ...
Schrijf jij even een kamasutra voor zwangere vrouwen aub? 😅
5 jaar geleden
Ik heb ook meer nood aan seks 🙈 maar mijn buik zit al in de weg en heb enorme last van bekkeninstabiliteit dus kunnen niet veel posities meer aan 🙈
5 jaar geleden
Reactie op MammieBlomme
Schrijf jij even een kamasutra voor zwangere vrouwen aub? 😅
Hahaha Dit is eigenlijk een heel goed idee! 😌😄
5 jaar geleden
Reactie op Margriet2021
Ik heb ook meer nood aan seks 🙈 maar mijn buik zit al in de weg en heb eno ...
Van de buik die in de weg zit ondervind ik weinig last, maar vooral heel veel pijn als hij het heft in handen neemt. Niet alle standjes zijn nog voor mij besteed. Normaal deden wij heel graag doggy maar daar heb ik nog de meeste pijn van 🤷🏻♀️.
5 jaar geleden
Reactie op Thjus
Mag ik wat van jou lenen? :')
Gerust🤣🤪
Het is namelijk vrij vervelend want mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en komt in de week meestal niet zoveel naar huis 🤦🏻♀️. Best vervelende situatie zo 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Reactie op Dkn
Hier precies tegenovergesteld. Veel te moe voor 😅
De vermoeidheid had ik in begin ook. Maar sinds een week of 3 is dit plots omgeslaan. Er is dus nog hoop 😌😉